سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 4047

صدای نهاوند:

عضو شورای شهر نهاوند گفت: درایت و تعهد کاری و اخلاقی شهردار نهاوند را قبول داریم و در این چند ماه ایشان هر کاری انجام داده است به نفع مردم و شهر نهاوند بوده است و واقعا خود را برای مردم نهاوند هزینه کرده است.

عبدالعلی ملکی در گفتگو با پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: طبق قانون شهرداری‌ها از سال ۱۳۶۲ به‌عنوان سازمانی خودکفا معرفی‌شده‌اند و دولت به‌صورت مستقیم به شهرداری‌ها کمک مالی نمی‌کند اما جدیدا از طریق مالیات بر ارزش‌افزوده سهمی برای کمک به شهرداری‌ها در نظر گرفته است.

ملکی گفت: دولت واستانداری از محل بودجه های ملی و یا استانی در قالب هزینه‌های عمرانی به شهرداری‌ها در بعضی موارد خاص و مهم در جهت توسعه و مشکلات شهری به‌صورت مشروط کمک می کنند اما حتما باید اعتبار تخصیص‌یافته در همان طرح و پروژه‌ای که مشخص‌شده است هزینه شود.

وی افزود: یک سری از کمک‌های دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی هم بدون قید و شرط از محل بودجه‌های جاری و عمرانی به شهرداری‌ها اختصاص می‌باید تا به‌ضرورت و اولویت برنامه‌های شهری توسط شورای شهر و شهرداری صرف توسعه و مدیریت شهری شود.

عضو شورای شهر نهاوند گفت: مبلغ دو میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان پولی که اخیرا به‌حساب شهرداری نهاوند واریزشده است شامل هیچ‌کدام از این کمک‌ها نمی‌شود و به‌نوعی این اقدام شهرداری مدیریت ریسکی بوده است تا پولی عاید شهر نهاوند شود.

عبدالعلی ملکی بیان داشت: این پول اصلا ربطی به نهاوند و شهرداری نداشته است و به‌منظور حمایت از تیم فوتبال پاس در نظر گرفته‌شده بود اما چون این تیم  متعلق به بخش خصوصی است امکان کمک مستقیم وجود نداشته، به همین جهت اداره ورزش جوانان مبلغ دو میلیارد و چهارصد میلیون تومان را به‌حساب شهرداری نهاوند واریز می‌کند.

ملکی افزود: شهرداری نهاوند از سنوات گذشته بابت ساخت‌وسازهای اماکن ورزشی از اداره ورزش و جوانان طلبکار است که مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان آن با رای کمیسیون ماده ۷۷ و ۱۰۰ قابل‌برداشت بوده است و شهردار هم در جهت احیا حق مردم این مبلغ را از حساب برداشت می‌کند.

وی ادامه داد: بعدازاین موضوع و اتفاقات پیش‌آمده اداره کل ورزش و جوانان استان به شهرداری نهاوند نامه‌ای می‌نویسد که مبلغ فوق اشتباهی به‌حساب شهرداری نهاوند واریزشده است و شهرداری نهاوند هم مبلغ دو میلیارد تومان باقی‌مانده رو به‌حساب اداره کل ورزش و جوانان استان برگشت می‌دهد.

عضو شورای شهر نهاوند در پایان بابیان اینکه قوی‌ترین شهردار استان همدان، شهردار نهاوند است و باید همه مردم و مسئولان و اعضا شورا کمک کنند تا وی بتواند برنامه‌های خود را در شهر نهاوند اجرایی کند گفت: افرادی که معتقد هستند این پول مال مردم و شهرداری نهاوند بوده است اسناد و مدارک خود را به شورای شهر ارائه دهند.

کانال صدای نهاوند

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش