سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 4177

صدای نهاوند:

*امام جمعه نهاوند در خصوص انتشار عکس فائزه هاشمی در کنار اعضای فرقه بهاییت گفت: این مسئله خلاف قانون و شرع است، ارتباط فائزه هاشمی با بهاییون ضربه به رفسنجانی است.

 

*افرادی که روز جمعه به دنبال سیاسی و جناحی کردن پرداخت دو میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان پول به حساب شهرداری بودند بعد از نصب پلاکارتی در خیابان جنب مصلی، توماری هم نوشته بودند اما اکثریت مردم در امضای آن مشارکتی نداشتند.

*مدیر کل میراث فرهنگی استان همدان گفت: بازار نهاوند بافت تاریخی دارد که به شدت در معرض آسیب است که باید برای حفظ و مرمت آنها تلاش کنیم.

*معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: سال گذشته مجمع خیران ازدواج نهاوند به عنوان مجمع برتر کشوری معرفی شد که بیش از ۲۰۰ میلیون تومان جمع‌آوری کمک به زوجین داشت.

*بابک بختیاری رئیس اداره ثبت‌احوال نهاوند در گفت‌وگو با خبرنگار ما می‌گوید: متأسفانه در سال ۹۴ تعداد ۴۴۳ واقعه طلاق در نهاوند ثبت‌شده است که نیازمند برنامه‌ریزی فرهنگی برای کاهش این آمار است.

*مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری نهاوند گفت: با آغاز برداشت گیاه دارویی “گل‌گاوزبان” پیش‌بینی می‌شود ۷۵ هزار کیلوگرم گل‌گاوزبان خشک‌ شده از مراتع نهاوند برداشت شود.

*درحالی مشترکان اینترنت پرسرعت مخابرات استان همدان نسبت به کیفیت و سرعت پایین معترض هستند که مدیرعامل شرکت مخابرات همدان اذعان می‌کند “چنین مشکلی وجود ندارد.”

*رئیس تعزیرات حکومتی نهاوند گفت: گران‌فروشی بیشترین تخلفات واحدهای صنفی نهاوند است.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش