سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 4209

صدای نهاوند:

فرماندار نهاوند گفت: برای راه اندازی پایگاه انتقال خون نهاوند، بیش از ۱۲۰ میلیون تومان هزینه شد اما خون‌گیری طبق روال سابق ماهی دوبار انجام می شود که این امر باعث شده است نارضایتی مردم ادامه داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند گفت: بهانه عدم نیاز به خون نمی‌تواند دلیل حضور نداشتن تمام‌وقت مسئولان اهداخون در نهاوند را توجیه کند و با توجه به مکان مناسب و امکانات و تجهیزات کافی سازمان انتقال خون نهاوند باید پایگاه ثابت خون گیری در نهاوند ایجاد شود.

حمیدوند گفت:  ساختمان جدید پایگاه انتقال خون شهرستان نهاوند با شش تخت و اعتباری بیش از ۱۲۰ میلیون تومان در ایام الله دهه فجر سال گذشته با حضور معاون عمرانی استاندار همدان و مسئولان سازمان انتقال خون در میدان بسیج- خیابان ۲۴ متری فرمانداری با شش تخت استاندارد و تمام امکانات و تجهیزات مورد نیاز به بهره برداری رسید.

وی افزود: انتظار داریم با توجه به هزینه و صرف بیت‌المال، مسئولین سازمان انتقال خون نداشتن نیرو، عدم نیاز به خون در شهرستان نهاوند و داشتن ذخیره کافی در استان را توجیهی برای عدم حضور تمام‌وقت در شهرستان عنوان نکنند و به خواست برحق مردم نهاوند نسبت به راه اندازی پایگاه ثابت خون گیری در نهاوند احترام بگذارند.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش