سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 4226

صدای نهاوند:

مدیرکل آموزش و پرورش همدان با بیان اینکه میانگین عمر مدارس نهاوند از مدارس دیگر مناطق این استان بالاتر است،گفت: سهم نهاوند در گذشته از اعتبارات عمرانی مدارس به نحو مطلوب تامین نشده است.

به گزارش  خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، عبدالرضا فولادوند روز دوشنبه در هیجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز نهاوند که در سراب گیان این شهرستان برگزار شد،افزود: بیشتر اعتبارات عمرانی مدارس شهرستان نهاوند در گذشته به دلایل استقلال و محرومیت منطقه خزل به سمت این بخش سوق داده شده و در نتیجه توجه کمتری به نهاوند شده است.
فولادوند افزود: نهاوند سومین شهرستان بزرگ استان همدان دارای جمعیت بالای دانش آموزی است و درعین حال از فضای آموزشی مناسب برخوردار نیست.
وی گفت: رفع مشکلات نهاوند در زمینه فضای آموزشی در شرایط کنونی نیازمند همدلی و هم افزایی و تلاش برای جذب اعتبارات از محل کمک های مردمی و سایر بخشهاست.
فولادوند در قالب برگزاری نشست های مختلف با مسئولان اجرایی،نمایندگان مجلس و نماینده منتخب نهاوند در حال پیگیری جذب اعتبار برای توسعه و تجهیز مدارس هستیم .
فولادوند کمبود نیروی انسانی را یکی دیگر از معضلات آموزش و پرورش شهرستان نهاوندذکر کرد و گفت: شهرستان نهاوند در دورانی صادر کننده معلم بود و شمال استان را پوشش می داد اما به دلیل سوء مدیریت و همچنین بی توجهی به بومی گزینی امروز با کمبود نیرو مواجه است.
وی افزود: برای حل این مشکل طرحهایی مانند انتقال معلمان نهاوندی شمال استان به نهاوند و همچنین سازماندهی تعدادی از فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان در این شهرستان را در نظر داریم که با اجرایی شدن آنها بخشهایی از کمبود نیروی انسانی جبران می شود.
وی نهاوند را شهری با سابقه فرهنگی و تاریخی عنوان نمود و گفت: شهرستان نهاوند دارای پتانسیل های خوبی در همه زمینه هاست، لذا موضوعی که باید به آن پرداخته شود بحث همدلی و تحمل یکدیگر است که آنچه به این شهر ضربه زده ناشی از برخوردهای تنگ نظرانه است.

کانال صدای نهاوندhttps://telegram.me/sedaynahavand

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش