سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 4229

صدای نهاوند:

هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز به همت مجمع خیران ، آموزش و پرورش و فرمانداری و بخشداری های تابعه نهاوند با حضور خیران و نیکوکاران در سراب گیان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، این مراسم با حضور امام جمعه شهرهای نهاوند، گیان و فیروزان، معاون فرماندار نهاوند، بخشداران مرکزی،  خزل، زرین دشت و گیان نهاوند، مدیر کل آموزش و پرورش استان، رئیس سازمان نوسازی مدارس استان، رئیس آموزش و پرورش نهاوند، شهردار و اعضا شورایاسلامیشهر گیان، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز نهاوند و تعداد زیادی از خیرین شهرستان نهاوند برگزار شد.

امام جمعه نهاوند در این مراسم اظهار داشت: خیران مدرسه ساز پا در راهی گذاشته اند که سبب سازندگی، انسان سازی و ارتقای همه جانبه کشور می‌شود و رضایت خداوند را در پی دارد.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی با بیان اینکه امروز دوران جنگ سخت به پایان رسیده و دشمن نوع جدیدی از جنگ را آغاز کرده است گفت: میهن پرستان دیروز با جهاد نفس به صیانت از کشور پرداختند و امروز خیران مدرسه ساز با مدرسه سازی به جهاد مال پرداخته‌اند.

معاون فرماندار نهاوند هم در ادامه این مراسم اظهار داشت:  خیران با جهاد مال خود و ساخت مدرسه فضای علم و دانش اندوزی را برای دانش آموزان فراهم می‌کنند و این مدارس‌‌ همان سنگرهای دفاع ما در مقابل دشمنان هستند.

سیدرضا سلامتی بیان داشت:  تلاش های خیرین مدرسه ساز سراسر کشور یک دستاورد بزرگی است که با لطف خداوند و با تکیه بر فرهنگ غنی ایرانی اسلامی در کشور شکل گرفته است.

سلامتی افزود: خیرین مدرسه ساز شهرستان نهاوند در کشور یک سرمایه ملی و یک الگو محسوب می شوند.

کانال صدای نهاوند

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش