سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 4269

صدای نهاوند:

نمایندگان کسبه و بازاریان نهاوندعصر پنج شنبه با حضور در دفتر پایگاه خبری صدای نهاوند با اعلام این مطلب که مخالف راه اندازی فروشگاه کوروش نیستیم افزودند: امیدواریم مسئولان پاسخگویی دغدغه ها و نگرانی ما در مورد وضعیت آینده بازار و اقتصاد شهرستان نهاوند باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، عصر روز پنج شنبه نمایندگان کسبه و بازاریان شهرستان نهاوند مهمان دفتر خبری صدای نهاوند بودند تا در گفتگویی چند ساعته با مدیر مسئول و اعضا هئیت تحریریه پایگاه خبری صدای نهاوند، مشکلات و مسائل به وجود آمده در مورد راه اندازی فروشگاه کوروش، مورد نقد و بررسی قرار بگیرد.

یکی از مهمترین دستاوردهای این جلسه مهم روشن شدن این موضوع بود که کسبه و بازاریان محترم نهاوند به هیچ وجه مخالفتی با راه اندازی این فروشگاه ندارند اما نگرانی و دغدغه های دارند که مسئولان ارشد شهرستان نهاوند باید به آن توجه کنند.

محمدرضا سیفی نهاوندی یکی از نمایندگان کسبه و بازاریان نهاوند در این جلسه اظهار داشت: کسبه و بازاریان نهاوند، سالهاست در بازار و رونق اقتصادی نهاوند نقش مهم و اساسی داشته و دارند وتا کنون مانند فروشگاه کوروش و شاید هم موفق اجناس خود را تا ۵۰ درصد تخفیف به مشتریان و مردم  ارائه دادند و اگر در بعضی موارد شاهد نارضایتی و شکایتی از تفاوت قیمت ها در  مغازه های مختلف سطح شهر دیده می شود مشکل از تعداد اندکی مغازه دار خرده فروش است نه عمده فروشان شهرستان نهاوند.

سیفی نهاوندی گفت: کسبه و بازاریان نهاوند  در مورد راه اندازی فروشگاه زنجیره ای کوروش در شهر نهاوند چند دغدغه و نگرانی در باره وضعیت اقتصادی نهاوند در آینده  دارند، که امیدواریم مسئولان به آنها توجه ویژه و اساسی داشته باشند.

وی با بیان اینکه با راه اندازی این فروشگاه گردش مالی و رونق اقتصادی نهاوند دچار رکود می شود که این مهم بر اثر جمع آوری نقدینگی توسط این فروشگاه و خروج آن از نهاوند حاصل می شود افزود: راه اندازی این فروشگاه ممکن است در کوتاه زمان بازار نهاوند رو مختل کند و اگر واحدهای مهم عمده فروشی نهاوندمخصوصا خواربار فروشی ها با مشکل مواجه شوندناگزیر جمعی از همشهریان، دوستان و آشنایان ما که در این مکانهای مشغول اشتغال هستند بیکار  و برای جامعه و خانواده های خود بحران ایجاد کنند.

نماینده کسبه و بازریان نهاوند اظهار داشت: از فروش و در آمد هنگفت  این فروشگاه چه سود و منفعتی به نهاوند و مردم آن میرسد حتی این فروشگاه مالیات خود را به نهاوند نمی دهد و به علت زنجیره ای بودن  مالیات مربوطه به تهران پرداخت می شود که این موضوع تاثیری مهمی بر کاهش درآمد مالیاتی نهاوند خواهد داشت.

محمدرضا سیفی نهاوندی گفت: بازاریان و کسبه نهاوند هم تا کنون کالاهای مورد نیاز مردم نهاوند را با تخفیف ۵ تا ۵۰ درصد به همشهریان ارائه داده اند اما تا کنون بعلت اینکه این تخفیف حق مردم است آن را رسانه ای و تبلیغاتی نکرده اند.

سیفی نهاوندی بیان داشت: کسبه و بازاریان نهاوند هم تمام تلاش و کوشش خود را انجام می دهند تا اجناس و کالاهای مورد نیاز مردم با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت  به صورت مداوم و همیشگی به دست مردم برسد و نه تنها هیچ گونه مخالفتی با این موضوع ندارند بلکه به شدت و با تمام توان از این چرخه  درست توزیع حمایت می کند.

کانال صدای نهاوند

 

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. نهاوندي گفت:

    خیلی سنگ عمده فروش هارو ب سینه نزنید لطفا. یک جوان با بزاعت مالیه کم برای شروع فعالیت اقتصادی و راه اندازی یه خواربارفروشیه کوچک توسط همین عمده فروشان چپاول میشوند. صدایش هم ب جایی نمیرسد. مثل روز بر همگان روشن است که تخفیف پنجاه درصدی که عمده فروشان ادعا میکنند ب مردم میدهند دروغی بیش نیست. جناب صادقی لطفا انتشار دهید و یک طرفه به قاضی نروید متشکرم

  2. رامین گفت:

    الات قشنگ معلوم شد این اعتراضات از کجا آب میخوره. معلوم نیست بعضی ها با چه رانتی جنس رو زیر قیمت عرضه می کنن ولی حالا که یه فروشگاه پیدا شده رو دستشون بلند شده ، احساس خطر کردن بازار از خیابان حافظ به میدون بسیج کشیده بشه!!!!

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش