سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 4275

صدای نهاوند:

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه مردم نهاوند بعد از سالها بی نماینده بودن از نماینده خیلی انتظار داند افزود: نماینده مردم نهاوند انشاالله به گونه ای عمل کند که بعد از چهار سال اصولگراها سر خود را بالا بگیرند و حرفی برای گفتن داشته باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه نهاوند اظهار داشت: بعد از سالها بی نماینده بودن شهر نهاوند، مردم نهاوند خیلی توقع دارند که نماینده آنها بتواند هم مشکلات گذشته را پیگیری کند و هم نسبت به آینده مرکز محور وحدت باشد.

مغیثی افزود: انتظار مردم از بهرام نیا بعنوان نماینده این است که اگر شروع به کار کرد، همه مردم  و تمام مشکلات را ببیند و برای حل آنها اقدام کند.

وی افزود: مجلس برخواسته از اراده مردم است و بر این اساس مجلس دهم باید وامدار مردم باشد نه اینکه وامدار جریانها و گروههای سیاسی باشد.

امام جمعه نهاوند بیان داشت: در برخوردها باید به گونه ای عمل شود که همانند گذشته اصل وحدت به عنوان محور توسعه شهرستان حفظ شود و همه با هم برای توسعه شهرستان تلاش نمایند.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در ادامه خطبه های نماز جمعه نهاوند با تشکر از شهردار و شورای شهر نهاوند به خاطر دفاع از استیفای حق نهاوند در بعضی از این حوادثی که اتفاق افتاد مانند پولی که به حساب شهرداری آمد و برگشت افزود: البته این اعتراضات مردم، ذهنیت های مردم و انعکاس خبر در فضای مجازی و غیر مجازی باعث شد که مسئولان حاضر به توضیح شوند.

مغیثی گفت: بعد از توضیح مسئولان معلوم شد که انصافا در این قضیه شهرداری و شهردار نهاوند  از خود گذشتگی کرده اند و مطالبه شهر نهاوند را وصول کرده اند. بقیه  پول هم به خزانه دولت واریز شده است نه به تیم پاس، درد ما این بود که چرا باید به تیم پاس که گلی بر سر این مردم نزده از بیت المال کمک میلیاردی شود، اما مسئولان اطمینان دادند که به تیم فوتبال پاس هیچ کمکی نشده و مابقی پول به خزانه دولت برگشته است.

مغیثی با بیان اینکه فضای مجازی محیطی است که می‌تواند فضای حقیقی مورد تأثیر قرار دهد، گفت: باید نسبت به شناخت اخبار کذب و صحیح توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی در ادامه خطبه های نماز جمعه نهاوند با اشاره به میلاد با سعادت امام زمان (عج) به فلسفه انتظار در عصر غیبت اشاره نمود و افزود: اگر پیروان امام زمان (عج) می خواهند که جزء منتظران واقعی باشند باید برای برقراری عدالت تلاش کنند چون هدف حکومت امام زمان برقراری عدالت در جامعه است .

امام جمعه نهاوند بیان داشت: خوشبختانه نظام جمهوری اسلامی در راستای پیاده کردن احکام اسلامی و همچنین برقراری عدالت به پیش می تازد و فلسفه انتظار را تحقق می بخشد.

کانال صدای نهاوند

 

 

 

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش