جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 4451

صدای نهاوند:

مدیرکل آموزش و پرورش همدان گفت: دریافت هرگونه وجه یا ایجاد تعهد مالی به جز وجوه بیمه و کتب درسی، هنگام نام نویسی در مدارس دولتی این استان ممنوع است.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، عبدالرضا فولادوند اظهار کرد: ثبت نام دانش آموزان در مدارس از اول خرداد ماه آغاز شده و تا پایان مرداد ماه سال جاری ادامه دارد.
وی با بیان این که نام نویسی از دانش آموزان میان پایه در مدارس دولتی در فرصت مقرر و بدون حضور آنان و اولیا به عمل می آید گفت: ثبت نام تمام دانش آموزان دولتی از طریق سامانه ی ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان (سناد) انجام می شود.
وی درباره دانش آموزان پایه ی اول ابتدایی نیز اظهار کرد: ثبت نام نهایی دانش آموزان پایه اول دبستان منوط به ارایه تاییدیه از پایگاه های سنجش سلامت دانش آموزان است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان این که اعمال شرط معدل یا برگزاری آزمون ورودی، مصاحبه و مانند آن در مدارس دولتی عادی ممنوع است افزود: نام نویسی دانش آموزان در این گونه مدارس تنها براساس محدوده جغرافیایی صورت می گیرد.
فولادوند گفت: پذیرش دانش آموزان در مدارس غیردولتی، شاهد، نمونه دولتی، استعدادهای درخشان و مدارس استثنایی بر اساس دستورالعمل های ویژه انجام می شود.
وی بیان داشت: اولیای دانش آموزان در صورت مشاهده هرگونه دریافت وجه هنگام ثبت نام در مدارس دولتی می توانند به سامانه پاسخگویی به شکایات به آدرس shekayat.medu.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۳۸۲۶۰۵۹۵ تماس بگیرند.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش