سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 4494

صدای نهاوند:

استاندار همدان با بیان اینکه هیچ شرکت خدماتی حق قطع خدمات به مشترکین را ندارد گفت: قطع گاز کارخانه روغن نگین نهاوند بدون هماهنگی ۱۰۰ میلیون خسارت به این کارخانه وارد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، محمد ناصر نیکبخت روز پنجشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان همدان افزود: متاسفانه از سوی برخی شرکت های خدمات رسان دیده شده که برخی از این شرکت ها از جمله شرکت گاز بدون هماهنگی با فرماندران و مسئولان استانی خدمت رسانی خود را قطع کرده اند که نمونه آن در کارخانه روغن شهرستان نهاوند و شرکت سیمان است که این قطعی یک میلیارد ریال خسارت روی دست تولید کننده گذاشته است.

استاندار گفت: یک بار دیگر هر شرکت خدمات‎رسان بدون اجازه فرماندار و استاندار بخواهد آب، برق و گاز واحد تولیدی را قطع کند اجازه نمی‎دهم آن مدیر در استان به فعالیت خود ادامه دهد.

نیکبخت گفت: پیش از اقتصاد مقاومتی هم گفته ایم هیچ شرکت خدماتی حق قطع این خدمات را ندارد و استان نیز چنین اقداماتی را نمی پذیرد.

نیکبخت با تاکید بر حل مشکلات واحدهای تعطیل شده شهرستان ها ادامه داد: حاضر هستیم تا همه موانع پیشروی تولید استان را با ارائه راهکارهای اساسی حل کنیم و از این پس در شهرستان ها با حضور بانک های عامل به بررسی مشکلات واحد های تولیدی اقدام خواهیم کرد.
استاندار بیان کرد: سال گذشته به برخی شهرستان ها سفر و به برخی قول ها دادیم که تعدادی از این وعده ها عملی شده و برخی نیز هنوز عملی نشده است که مجدانه آنها را پیگیری خواهیم کرد.

کانال صدای نهاوند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش