جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 4685

شهردار نهاوند گفت: عملیات جمع‌آوری سد معبر که نقض حقوق شهروندی است، در راستای جلسات متعدد عملیات جمع‌آوری سد معبر و دست‌فروشان در معابر این شهر به اجرا درآمد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، امیررضا یوسفیان با بیان اینکه این عملیات پس از اطلاع قبلی و نصب بنر و فرصت چند روزه اجرایی شد، افزود: در پی اجرای این عملیات کلیه دست‌فروشان، خودروهای حامل میوه و تره‌بار همچنین برخی مغازه‌ها با پیشروی غیرقانونی که سد معبر کرده بودند، کاملا جمع‌آوری شدند.

وی تصریح کرد: برای پیشگیری از تجمع دست‌فروشان در معابر شهر که در تردد شهروندان مزاحمت ایجاد می‌کرد، شهرداری اقدام به اجرای طرح ضربتی جمع‌آوری سد معبر و دست‌فروشان از این شهر کرده است.

وی همچنین از انتقال دست‌فروشان به محل بازارهای روز محلی خبر داد و گفت: با توجه به ضرورت کسب درآمد توسط دست‌فروشان، مکان‌هایی در محلات برای اسکان این قشر درنظر گرفته شده است.

یوسفیان ضمن تقدیر از همکاری نیروی انتظامی با شهرداری و واحد خدمات شهری گفت: یکی از اموری که در رفت و آمد خودروها ایجاد مشکل کرده بود، پارک شدن وانت، نیسان و دیگر وسایل حمل بار برای فروش میوه و دیگر اجناس در کنار خیابان بود که ضمن جمع‌آوری تذکرات لازم نیز به آنها داده شد.

شهردار نهاوند در پایان اظهار کرد: شهرداری همه تلاش خود را برای احقاق حقوق شهروندان این شهر به کار خواهد بست و شهروندان نیز باید سعی کنند به حقوق یکدیگر احترام بگذارند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. شهروند گفت:

    با سلام وخسته نباشید
    این طرح شدنی نیست چون شهرنهاوند وابسته به روستاییان میباشد

  2. محمدامین احمدوند گفت:

    آقای شهردار خداقوت وسلامتی بهت بده

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش