سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 4692

صدای نهاوند:

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ظرفیت ها و مزیت های بکر و منحصر به فرد نهاوند، متاسفانه فرصتی برای رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه صورت نگرفته است.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، حسن بهرام نیا در نشست علنی امروز سه شنبه(۲۵ خرداد) مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان، گفت: تعبیر صریح مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه خجلت و شرمندگی نظام از بیکاری یک جوان، از خجلت و شرمندگی جوان بیکار در خانواده خود بیشتر است باید مورد توجه همه مسئولان قرار بگیرد.

بهرامنیا گفت: نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این سخنان مقام معظم رهبری اولویت کاری همه قوا، به ویژه دولت و مجلس و تکلیف شرعی و قانونی و وجدانی و انقلابی همه ما را کاملاً روشن نمود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به ظرفیت ها و مزیت های بکر و منحصر به فرد شهرستان در بخش گردشگری بویژه جنگل های انبوه و سراب های جوشان از دامنه کوه ها، سرمایه گذاری لازم، برای ایجاد تسهیلات زیرساختی و معرفی آنها که فرصتی برای رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه می باشد صورت نگرفته است.

نماینده مردم نهاوند گفت: فقدان هرگونه سازوکار ایجاد ارزش افزوده به ویژه صنایع تبدیلی، تکمیلی در بخش کشاورزی با توجه به تولید حدود ۱۳۰ هزار تن محصولات باغی و حدود ۴۰۰ هزار تن محصولات زراعی توسط کشاورزان و باغداران نجیب شهرستان، و همچنین عدم حمایت از بزرگترین تولید کنندگان محصولات جالیزی و صیفی جات، عدم پرداخت به موقع بیمه محصولات و مطالبات کشاورزان بخصوص در حق چغندرکاران، از جمله مشکلات موجود است.

وی افزود: توقف عملیات اجرایی تنها سد شهرستان، گرین که لازم است در اولین فرصت با تخصیص شرب و کشاورزی عملیات اجرای آن از سر گرفته شود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: ادامه جدی عملیات اجرای کانال آبرسانی راج، تعویض شبکه های فرسوده و تأمین آب شرب بخشی از روستاها که با وجود منابع آب در فصول گرم سال برای تهیه آب شرب بهداشتی با مشقت جدی دست به گریبان هستند، از جمله مسائلی هستند که جزء مطالبات ما است.

بهرام نیا گفت: جدیت و تسریع در اجرای پروژه خطوط ریلی غرب کشور تا مرز خسروی و پروژه چهار خطه کردن محور نهاوند فیروزان به طول ۱۲ کیلومتر، تکمیل عملیات بهسازی محور نهاوند – آورزمان با توجه به آمار بالای تصادفات منجر به تلفات انسانی متعدد باید انجام شود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: ضمن تشکر از موافقت اخیر وزارت بهداشت و درمان و ایجاد رشته پرستاری در دانشکده پیراپزشکی شهرستان انتظار می رود برای تجهیز بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی و تأمین نیروی انسانی لازم با اولویت نیروهای بومی، تمهیدات لازم را بعمل آورند.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. همشهری ن گفت:

    نهاوند سرمایه گذار و طراح می خواهد….

  2. همشهري گفت:

    لطفاً به فکر آسفالت ۵۰ساله خیابانهای محله جوادیه هم باشید.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش