سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 4703

صدای نهاوند:

احمد باقری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار کرد: با توجه به اینکه از ۲۱ خرداد تا ۲۷ خرداد به عنوان هفته جهادکشاورزی نامیده شده است، ۷ پروژه واحد کشاورزی با اعتباری افزون بر ۵۱۰ هزار و ۵۰۶ میلیون ریال در نهاوند افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به این پروژه‌ها عنوان کرد: احداث کانال آبرسانی گبری از روستای محمودآباد از توابع بخش مرکزی نهاوند به طول ۴۸۲ متر با اعتبار دو هزار و ۵۰۰ میلیون ریال و اشتغالزایی برای ۱۵ نفر و احداث کانال آبرسانی فیازمان از روستای امیرآباد و بابا رستم از توابع بخش مرکزی نهاوند به طول ۲۸۰ متر با اعتبار ۹۲۰ میلیون ریال و اشتغالزایی برای ۱۰ نفر از جمله پروژه‌های قابل افتتاح به شمار می‌آید.

باقری ادامه داد: آبیاری تحت فشار بارانی روستای گره‌چقای بخش خزل نهاوند به مساحت ۱۰۰ هکتار با اعتبار ۹ هزار و ۶۰ میلیون ریال و اشتغالزایی برای ۲۰ نفر، آبیاری تحت فشار بارانی شهر گیان به مساحت ۱۱٫۵ هکتار با اعتباری افزون ۵۶۱ هزار و ۴ میلیون ریال و اشتغالزایی برای ۲۰ نفر، آبیاری تحت فشار قطره‌ای در روستای وسج به مساحت ۳٫۵ هکتار با اعتبار ۳۳۵ میلیون ریال و اشتغالزایی برای ۳ نفر از دیگر طرح‌های قابل افتتاح شهرستان نهاوند است.

وی اضافه کرد: احداث استخر پرورش ماهی در روستای قلعه‌قباد بخش مرکزی نهاوند با ظرفیت ۴۵ تن و با اعتبار ۷ هزار و ۱۰۰ میلیون ریال و با اشتغالزایی ۵ نفر از دیگر پروژه‌هایی است که در هفته جهادکشاورزی در شهرستان نهاوند به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته مدیر جهادکشاورزی شهرستان اسدآباد، عملیات اجرایی گلخانه سبزی و صیفی در روستای گردیان با مساحت ۷ هزار و ۷۴۱ متر مربع با اعتبار ۷۷۹ هزار و ۶ میلیون ریال و با اشتغالزایی ۷ نفر در هفته جهادکشاورزی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی آغاز می‌شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش