جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 4709

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند ظهر سه‌شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی نهاوند بابیان اینکه جامعه ایرانی اسلامی باید عاری از هرگونه ضد ارزش‌ها باشد، گفت: این رخداد مستلزم ورود همه‌جانبه متولیان امور است تا ارزش‌های ناب اسلام و انقلاب اسلامی که مبتنی بر آموزه‌های دینی و قرآن کریم است در جامعه جاری و ساری شود.

وی اظهار داشت: مباحث و مسائلی که در این جلسه عنوان می‌شود باید در سطح جامعه خروجی داشته باشد بنابراین باید در این راستا از کلی‌گویی و همچنین دید وسیع پرهیز شود و در سطح شهرستان طرح مسئله کرد.

وی در بحث مبارزه با مواد مخدر و رابطه آن با شورای فرهنگ عمومی دعوت سه کمیته پیشگیری، بهداشت و درمان شورای مواد مخدر در جلسه آتی شورای فرهنگ عمومی را خواستار شد و گفت: برخی مسائل و مشکلات باید به‌صورت بنیادی در حد و حدود اختیارات ما و مسئولین ذی‌ربط حل شود.

فرماندار نهاوند با اشاره به بدهی‌های کلان مردم و صنعت به اداره‌های گاز و برق گفت: اداره گاز نهاوند ۲۹ میلیارد تومان طلب از مردم و شرکت‌ها دارد که ۱۱ میلیارد آن مربوط به یک شرکت فعال است که با مصوبه شورای تأمین به این موضوع رسیدگی خواهیم کرد.

وی به انشعابات غیر مجاز نیز اشاره کرد و گفت: عدم پرداخت بدهی و استفاده اداره‌ها از خدماتی همچون گاز، برق و تلفن و غیره سرقت از اموال کشور و بیت‌المال است و باید سازمان تبلیغات نسبت به تبیین این امر مهم به روحانیون اعزامی خود اقدام کند تا در فرصت ماه رمضان این مسائل و مشکلات تا حدودی رفع شود./مهر

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش