سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 4717

صدای نهاوند:
مدیرکل راه و شهرسازی همدان با بیان اینکه اجرای پروژه‌های مساکن مهر طولانی شده است، گفت: مبنا بر این بود که سال گذشته یارانه‌هایی به مسکن مهر استان تخصیص دهند که این امر نیز تاکنون محقق نشده است.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، محمد رودباری ظهر امروز در شورای تأمین مسکن استان همدان با بیان اینکه اجرای پروژه‌های مساکن مهر طولانی شده است، اظهار کرد: واحد‌های مسکن مهر تکمیل نشده و ناقص و فاقد تسویه حساب به متقاضیان تحویل داده نخواهد شد.

رودباری با تأکید بر اینکه اداره کل راه و شهرسازی همدان برای ساخت و ساز و احداث آسانسور اجازه پرداخت یارانه دولتی ندارد،‌ گفت: مالکان باید برای احداث آسانسور اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان بیان کرد: سال گذشته ۱۸ میلیارد تومان اعتبار ماده ۱۸۰ برای راه و شهرسازی همدان مصوب شد که از این میزان مبلغی محقق نشد.

وی ادامه داد: مبنا بر این بود که سال گذشته یارانه‌هایی به مسکن مهر استان تخصیص دهند که این امر نیز تاکنون محقق نشده است.

رودباری تأمین زمین برای پروژه‌ها را وظیفه اداره‌ کل راه و شهرسازی دانست و تصریح کرد: برخی معتقدند این سازمان باید مساکن مهر را تکمیل شده تحویل متقاضیان دهد.

وی یادآور شد: در برخی پروژه‌های مساکن مهر همچون پروژه ۴۲ واحدی نهاوند ناظر تعریف نشده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به انجام انشعابات پروژه ۳۰۰ واحدی نهاوند، گفت: انشعاب آب و فاضلاب پروژه یادمان بنا در بلوار یادگار امام(ره) دچار مشکل است.

وی بیان کرد: در هیچ پروژه‌ای مشکل انشعاب گاز نداریم و آخرین پروژه در انشعاب گاز نیز ۱۴۰ واحدی نهاوند بود که مشکل انشعاب گاز آن رفع شد.

رودباری در خصوص ایجاد مدرسه در پروژه‌ها یادآور شد: اداره کل نوسازی مدارس تاکنون پولی برای احداث مدارس در مساکن مهر نیاورده و تنها در کوی ولیعصر هزینه کرده است، در حالی که بر اساس قانون راه و شهرسازی هزینه تا حد اسکلت توسط این سازمان پرداخت می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان نیز در این جلسه با اشاره به اجرای امور آب و فاضلاب تپه مانگل، تصریح کرد: حدود ۱۰۰ متر تا پایان کار در این منطقه داریم.

سید‌ هادی حسینی‌بیدار ادامه داد: در پروژه بنا یادمان نیز ۵۰۰ متر خط لوله آب انجام شده و ۵۰۰ متر فاضلاب نیاز دارد که به علت مسائلی از جمله وجود داربست در این منطقه پیمانکار، کار را تعطیل کرده است.

وی افزود: پروژه آب و فاضلاب پروژه‌های شهرستان‌های ملایر و نهاوند انجام شده است و در این مناطق مشکلی نداریم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همدان نیز با بیان اینکه در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر نیز پروژه‌های مسکن مهر انجام شده است، یادآور شد: در فامنین یک‎هزار و ۱۹ واحد مسکن مهر عقد قرارداد شده و ۶۸۱ فقره به صورت خودمالک است.

حسن ظفری با اشاره به فاقد متقاضی بودن برخی واحد‌ها، اظهار کرد: اکنون ۳۳۸ واحد فاقد متقاضی داریم که فراخوان‌هایی با شروط چهارگانه داشتیم که در نخستین مرحله فراخوان هیچ متقاضی نداشتیم.

وی فراخوان اول را طی یک ماه گذشته دانست و گفت: هفته آینده نیز فراخوان دوم داده خواهد شد و یک ماه بعد نیز فراخوان سوم با حذف شروط چهارگانه خواهد بود.

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش