جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 4752

صدای نهاوند:
با همت نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، ضیافت افطاری برای جامعه معلولان نهاوند با حضور 50 معلول در سالن همایش های مصلی امام خمینی (ره)برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، ماه مبارک رمضان فرصتی است تا دلها را یکی کرد و با نگاه به سوی خدا، مهمان او شد، زبان اینجا معنا ندارد، چرا که باید با دل خدا را نگریست و نیایش کرد، جامعه معلولان نهاوند شامگاه پنج شنبه ۲۷ خردادماه  مهمان سفره خدا در ماه خدا بودند و با دلهایشان به مهمانی معبود رفتند.

امام جمعه نهاوند در این مراسم ماه رمضان را ماه خالص کردن نیت ها و نزدیکی قلب ها عنوان کرد و افزود: دستگیری از نیازمندان و اطعام آنان ثوابی عظیم دارد و بهزیستی با انجام ماموریتهای خود، نقش مهمی در کمک به محرومین و فرهنگ سازی عمومی ایفا می کند.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی اظهار داشت: افطاری دادن یکی از رسوم پسندیده است که در این روزها در گوشه و کنار شهر برای اطعام روزه‌داران سفره‌های افطاری پهن می‌شود تا این کار پسندیده دل‌ها را به هم نزدیکتر ‌کند.

IMG_5940

مغیثی گفت: تامین سلامت و ارائه خدمات رفاهی به معلولان از وظایف همه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی است.

وی افزود: بیان مشکلات همیشه بوده و هست و علی رغم راهکارها و قوانین مصوب شده متأسفانه رفع و حل مشکلات پیشرفت آنچنانی نداشته است.

امام جمعه نهاوند تاکید کرد: ورود معلولان به عرصه‌های اجتماعی، کار و فعالیت باعث می‌شود که آنها از پتانسیل خود استفاده کنند و شایستگی‌های خود را نشان دهند.

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش