جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 4807

صدای نهاوند-
شهردار نهاوند بابیان اینکه بهره‌گیری از حداقل‌ها گامی مؤثر در تحقق اقتصاد مقاومتی و مدیریت در شرایط فعلی است، گفت: اقتصاد مقاومتی با مديريت كاهش هزينه در شهرها راهبردی می شود.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، امیررضا یوسفیان در جمع پرسنل شهرداری با اشاره به تحولات اقتصادی کشور و بروز تغییرات در سطح نیازهای شهری و شهروندی، محدودیت منابع و رشد روزافزون نیازها را یادآور شد و تأکید کرد: در دوره کنونی موضوع مدیریت هزینه از یک مزیت به یک ضرورت تبدیل‌شده است.

وی تاکید کرد: سازمان‌ها و دستگاه‌های فعال شهری به‌ویژه سازمان خدمت‌رسانی همچون شهرداری که رفع نیازهای خرد و کلان‌شهر را عهده‌دار است، باید برنامه‌ریزی راهبردی با در نظر گرفتن نقاط ضعف، قوت، فرصت‌ها و تهدیدهای موجود بر سر راه تولید یا ارائه خدمات باکیفیت و کمیت بالاتر با صرف هزینه کمتر را سیاست‌گذاری کند.

وی در تعریفی از مدیریت هزینه، گفت: مدیریت هزینه به معنای اداره کردن هزینه، بهینه کردن هزینه در راستای انجام  فعالیت‌های اصلی و قابلیت‌های کلیدی سازمان‌ها است و مؤلفه‌ای کارآمد در نیل به اهداف و برنامه‌های سازمان معنی می‌شود.

شهردار نهاوند صرفه‌جویی در هزینه‌ها را بهترین راه کسب درآمد برای مدیریت شهر ذکر و عنوان کرد: تحقق این مهم با توجه به محدودیت منابع و رشد روزافزون نیازها، از یک مزیت به یک ضرورت تبدیل‌شده و فرهنگ‌سازی آن باید در اولویت قرار گیرد.

وی ارزش‌آفرین کردن هزینه‌های سرمایه‌گذاری، استفاده از بهترین فرصت‌های جذب منابع و شناخت دارایی‌های قابلیت ساز و استفاده از آن در راستای مأموریت سازمان را در تحقق مدیریت هزینه‌های مدیریت شهری مهم خواند.

وی عنوان کرد: کاهش هزینه‌ها در ساختار شهرداری و جلوگیری از دوباره‌کاری‌ها نقش بسزایی در ارائه خدمات بهینه دارد و تحقق این رویکرد اقتصادی همچنین فرصتی برای مدیریت هزینه و به دنبال آن افزایش خدمت‌رسانی تلقی می‌شود.

شهردار نهاوند استفاده بهینه از توانمندی‌ها و قابلیت‌های موجود در سیستم شهرداری نهاوند اعم از منابع انسانی و مالی را یکی از راهکارهای مؤثر در مدیریت هزینه دانست و با تأکید بر نظارت دقیق و صحیح هزینه‌ها و اعتبارات مصرف‌شده حوزه‌های مختلف شهرداری افزود: تغییر در نگرش مدیریت، شناخت دارایی‌های قابلیت ساز، بررسی و شناخت ارتباط هزینه با نیازهای اجرایی از دیگر راهکارهای مدیریت هزینه در شهرداری است.

یوسفیان بابیان اینکه کاهش هزینه تهدید نیست بلکه فرصتی برای شناخت ظرفیت‌های ناشناخته سازمان است، عنوان کرد: رعایت و اهتمام به بحث کاهش هزینه‌ها در تمام ابعاد دارای اهمیت ویژه‌ای است و شهرداری به‌عنوان ارگانی مردمی که ارتباط تنگاتنگی با شهروندان دارد باید به این موضوع توجه ویژه‌تری داشته باشد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش