جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 499

صدای نهاوند:

امام جمعه نهاوند گفت: در شرایطی که دشمنان نظام اسلامی را به لحاظ اقتصادی تحت فشار قرار داده اند، نسخه شفا بخش رهایی از این تهدیدها اقتصاد مقاومتی است که لازم است از سوی مسوولان و آحاد مختلف مردم مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته نهاوند افزود: اگر تحریمها بر اساس مذاکرات صورت گرفته برداشته شود و یا در اثر بدعهدی دشمن این تحریمها کنار نرود و همچنان باقی بماند در هر صورت می بایست به اقتصاد مقاومتی که از اصول اعتقادی ماست توجه ویژه شود.

وی صرفه جویی و پرهیز از اسراف را از اصول اقتصاد مقاومتی خواند و گفت: اگر مردم در بحث مصارف روزانه خود اسراف نکنند و به صرفه جویی توجه داشته باشند قطعا در زمینه اقتصاد مقاومتی ما دستاوردهای زیادی خواهیم داشت و منابع مالی زیادی صرفه جویی می شود .

امام جمعه نهاوند به بحث مذاکرات هسته ای اشاره کرد و افزود: پیشرفت در مذاکرات هسته ای با حمایتهای رهبر معظم انقلاب و تدابیر و مقاومت تیم مذاکره کننده هسته ای حاصل شد و حقوق هسته ای ایران در دنیا به رسمیت شناخته گردید.

وی با اشاره به اینکه موفقیت در این مذاکرات به معنی دست برداشتن از آرمانهای استکبار ستیزی انقلاب نیست افزود: انقلاب اسلامی در ذات خود از ویژگی استکبار ستیزی برخوردار است که این بدلیل ماهیت و خوی استکباری آمریکا در دشمنی با انقلاب اسلامی میباشد.

امام جمعه نهاوند در ادامه به حملات رژیم آل سعود به مردم بی دفاع یمن اشاره کرد و گفت: آل سعود با حملات وحشیانه خود چهره وحشیانه اش را بیشتر آشکار ساخت و نشان داد که برای اثبات سرسپردگی خود به کودکان بی دفاع نیز رحم نخواهد نمود.

وی افزود: متاسفانه ضربه ای که این رژیم به ظاهر اسلامی به جهان اسلام وارد می سازد همانند ضربه اسرائیل است که با پرورش گروههایی مانند داعش چهره دین را بدنام جلوه می دهد و توان مسلمانان را تضغیف می کند.

وی وحدت جهان اسلام را در شرایط کنونی عامل خنثی شدن توطئه های استکبار عنوان کرد و گفت: اگر جهان اسلام در برابر صهیونیسم جهانی متحد شود این رژیم بدون شک نابود می شود اما متاسفانه اختلاف و جدایی مانع از این کار شده است .

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه تهران گفت: نماز جمعه محکمترین سنگر انقلاب برای مبارزه با توطئه های دشمن بوده و با معنوی کردن فضای جامعه سد محکمی را در برابر توطئه فرهنگی دشمن بوجود آورده است.

وی افزود: پایگاه نماز جمعه از کارکردهای مختلفی برخوردار است که هم از طریق آن مهمترین مسائل جامعه اسلامی مورد بررسی قرار می گیرد و هم مشکلات مردم از این طریق پیگیری می شود لذا لازم است برای اعتلای هر چه بیشتر این پایگاه تلاش شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش