سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 5135

رئیس اداره ارشاد اسلامی نهاوند:

«محمدرضا عبدالملکیان» در نهاوند تجلیل می شود

صدای نهاوند:
رئیس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی نهاوند از برگزاری آیین نکوداشت و تجلیل از استاد «محمدرضا عبدالملکیان» در نهاوند خبر داد.

محمود مصباح در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، اظهار داشت: با مصوبه ستاد نکوداشت مفاخر شهرستان نهاوند و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، آیین نکوداشت شاعر برجسته کشور استاد «محمدرضا عبدالملکیان» در نهاوند برگزار می‌شود.

مصباح افزود: به همین منظور در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند کمیته‌های ۹ گانه از جمله کمیته فرهنگی، هنری، روابط عمومی و تشریفات، مالی و پشتیبانی و غیره تشکیل و کار به‌صورت منسجم در حال برنامه ریزی امور است.

وی افزود: با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده مراسمی درخور و شایسته برای این شاعر برجسته کشور که از افتخارات دیار کهن و هنردوست و هنرپرور نهاوند است برگزار خواهد شد.

مصباح برگزاری این آیین را علاوه بر تقدیر از مقام هنری استاد عبدالملکیان، باعث تشویق و ترغیب علاقه‌مندان و هنرمندان به هنر شعر دانست و عنوان کرد: ظرفیت وجودی این استاد در شهرستان فرصتی مناسب برای بهره‌گیری همه‌جانبه عرصه فرهنگ و هنر نهاوند و استان همدان از وی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند در ادامه عنوان کرد: باید تمام دستگاه‌های شهرستانی اعم از فرهنگی و غیرفرهنگی با همکاری خود، این اداره را در برگزاری هر چه باشکوه‌تر آیین نکوداشت استاد محمدرضا عبدالملکیان یاری کنند چراکه وی به حوزه خاصی تعلق ندارد و افتخار همه نهاوندیان و اقشار مختلف مردم است.

مصباح در ادامه افزود: در همین راستا ستاد شهرستانی با ریاست فرماندار نهاوند برگزار و هماهنگی‌های لازم در این خصوص به عمل خواهد آمد.

مصباح در ادامه افزود: محمدرضا عبدالملکیان از شاعران نوگو و نوجوی عصر انقلاب محسوب می‌شود که ابتدا به قالب چهارپاره‌های پیوسته روی آورد اما بیشتر اشعارش در قالب نو نیمایی و سپید سروده شده و شعرهای وی رنگ و بوی عاشقانه با درون‌مایه اجتماعی دارد که با لحنی ساده و خوش‌آهنگ به‌دوراز ابهام بیان‌شده‌اند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش