جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 5167

صدای نهاوند:
امام‌جمعه نهاوند با تأکید به اینکه مفسدان اقتصادی باید اعدام شوند، گفت: برکناری مدیران علاج و راه ریشه‌کنی فساد و مفسدان اقتصادی در مملکت اسلامی نیست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه شهر نهاوند اظهار داشت: برکناری مدیران علاج ریشه‌کنی مفسدان اقتصادی در مملکت اسلامی نیست باید مجازات شوند هرکس به‌اندازه آنچه برده است و به بیت‌المال آسیب رسانده است.

مغیثی گفت: دشمن از طریق رواج فرهنگ بی بند و باری که از طریق بی حجابی در جامع رواج می یابد در صدد مبارزه فرهنگی با جمهوری اسلامی است .
وی با تاکید بر حفظ حجاب و عفت عمومی در سطح جامعه یاد آور شد: رعایت این مهم یکی از نیازهای لازم و ضروری برای جامعه است و انتظار می رود که خانواده ها به این موضوع با حساسیت بیشتری برخورد کنند.
امام جمعه نهاوند اضافه کرد: حجاب سنگر مقدس زنان مسلمان بوده و نماد عفت و صلابت زن مسلمان ایرانی محسوب می شود که لازم است این نماد از دستبرد بدخواهان در امان بماند .
وی در ادامه به سالروز تأسیس نهاد شورای نگهبان اشاره و اضافه کرد: این نهاد مقدس ضامن و پاسدار اسلامیت نظام اسلامی است و باید تمامی قوانین مصوب مجلس به تأیید این شورا برسد.
حجت الاسلام مغیثی نیا افزود: حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب همواره بر حفظ این جایگاه رفیع تأکید داشته و دارند و دشمن نیز از این جایگاه خشمگین و هراسان است،
وی مشروعیت قوانین را مشروط به تائید شورای نگهبان دانست و افزود: هیچ قانونی در جمهوری اسلامی ایران نمی تواند مشروعیت داشته باشد مگر اینکه به تصویب شورای نگهبان رسیده باشد و این اهمیت جایگاه شورای نگهبان را مشهود می سازد.
وی در ادامه با اشاره به مساله مطرح شدن حقوق نامتعارف و فیش های حقوقی تاکید کرد: وظیفه مسئولان برخورد جدی با این افراد و بازگرداندن اموال به بیت المال است.
خطیب جمعه نهاوند افزود: در این زمینه دستگاههای نظارتی باید به وظیفه خود بخوبی عمل نمایند و علاوه بر آن قوانین اصلاح شود تا شاهد اینگونه تخلف و سوء استفاده از بیت المال مسلمانان نباشیم .
وی برخورد با افرادی را که با اعمال خود باعث صدمه به نظام شده اند باعث اجرای عدالت خواند و افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب هشدار دادند باید با فسادهای مالی و حقوق های نامتعارف برخورد شود تا عدالت در جامعه پیاده گردد و اعتماد و امید و عمومی مردم ترمیم شود .

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش