سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 5194

صدای نهاوند:
شهردار نهاوند از ارزیابی مثبت عملکرد کارخانه آسفالت نهاوند خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۰۰ تن آسفالت برای ساماندهی معابر شهری نهاوند استفاده‌شده است.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، امیررضا یوسفیان صبح شنبه در جلسه ساماندهی و برنامه‌ریزی شهری شهرداری نهاوند، گفت: در حال حاضر کارخانه آسفالت نهاوند با دستگاه‌های مجهز و یک دستگاه سنگ‌شکن در این مجموعه ۱۰۰ درصد از مصالح موردنیاز شهرداری اعم از بیس، ساب بیس و آسفالت را تهیه می‌کند.

یوسفیان خاطرنشان کرد: خوشبختانه کارخانه آسفالت نهاوند توانسته در سال جاری به تعهدات خود جامعه عمل بپوشاند و همچنین در حال حاضر طرح اختلالات مصالح استاندارد که یکی از ایرادات کمیته از این کارخانه بود در حال اجرا است.

وی ادامه داد: اجرای دقیق پروژه‌های عمرانی همراه با برنامه‌ریزی و نظارت بر کیفیت مصالح و کنترل کیفی و زمان‌بندی مشخص از اولویت‌های اساسی در چارچوب سیاست‌های شهرداری نهاوند است.

یوسفیان عنوان کرد: در سال جاری و در ادامه اجرای طرح نهضت آسفالت، واحد عمران شهرداری نهاوند موفق به آسفالت‌ریزی و اصلاح و ترمیم آسفالت اغلب خیابان‌ها و مسیرهای اصلی شهر به میزان ۱۲۰۰ تن شده و هم‌اکنون نیز کار ادامه دارد و با اجرای این طرح بخش عمده‌ای از خواسته‌ها و نیازهای اساسی شهروندان رفع خواهد شد.

شهردار نهاوند تصریح کرد: زیرسازی و آسفالت خیابان‌ها و برخورداری از شبکه معابر سالم و ایمن در سطح شهر موجب تسهیل عبور و مرور، افزایش ضریب ایمنی رفت‌وآمدها، روان‌سازی ترافیک شهری، جلوگیری از هدر رفت زمان شهروندان در گره‌های کور ترافیکی، جلوگیری از صرف هزینه‌های زائد حاصل از اصطکاک وسایل نقلیه، زیباسازی فضای شهری و درنتیجه افزایش سطح رضایتمندی شهروندان می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا با تجهیز کارخانه آسفالت شهرداری نهاوند توانست در سال جاری به میزان قابل‌توجهی آسفالت‌ریزی در سطح شهر داشته باشد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش