سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 5236

صدای نهاوند:
فرمانده انتظامی استان همدان از رونمایی کتاب شرح‌حال شهید «علی احمد قیطاسی» شهید شاخص نیروی انتظامی استان همدان در هفته نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، سردار حاجی محمدمهدیان نسب صبح  سه شنبه ۲۹ تیرماه با خانواده شهیدان قیطاسی دیدار و گفتگو کرد.

مهدیان نسب در حاشیه این دیدار اظهار داشت: نیروی انتظامی استان همدان تاکنون ۳۲۶ شهید و ۸۰۰ جانباز در راستای ایجاد امنیت در کشور تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

وی گفت: ۷۲ درصد شهدای این نیرو مربوط به دوران دفاع مقدس و مابقی نیز در عرصه‌های نظم و امنیت در درگیری با اشرار و معاندین به شهادت رسیده اند.

مهدیان نسب با اشاره به جایگاه شهدا و ایثارگران و حق آن‌ها و خانواده‌های معظمشان بر گردن ما، گفت: شهدای گران‌قدر قبل و بعد از انقلاب و همچنین جنگ تحمیلی و بعد از جنگ رشادت‌های فراوانی در راستای اعتلای جمهوری اسلامی ایران و حفاظت و حراست از دستآوردهای نظام انجام داده‌اند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان و تفقد و دلجویی از این عزیزان کمترین کاری است که در قبال رشادت‌ها آن ها و خانواده‌های آن‌ها می‌توان انجام داد.

وی در خصوص شهید والامقام علی احمد قیطاسی گفت: این شهید گران‌قدر در سال جاری به‌عنوان شهید شاخص نیروی انتظامی استان همدان معرفی شده است.

وی گفت: شهید قیطاس پور ۲۸ تیرماه ۱۳۶۶ در کشور عراق و در درگیری با حزب بعث به درجه رفیع شهادت رسید و پیکر پاک وی پس از تحمل فراغ ۲۷ ساله خانواده‌اش دی‌ماه ۱۳۹۳ به زادگاهش منتقل و در قطعه شهدای بهشت‌زهرا(س) نهاوند خاک‌سپاری شد.

مهدیان نسب با اشاره به خصوصیات این شهید گفت: آنچه از وصیت‌نامه این شهید برداشت می‌شود نمونه‌ای از یک انسان انقلابی، مؤمن، متعهد است.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به وصیت‌نامه شهید علی احمد قیطاسی، گفت: پس‌ازآنکه این شهید به‌عنوان شهید شاخص نیروی انتظامی استان همدان در سال جاری معرفی شد و با تحقیق و مطالعات دفتر تحقیقات مرکز فرماندهی و شورای پژوهش نیروی انتظامی استان مقرر شد کتاب شرح حال این شهید تدوین و در هفته نیروی انتظامی رونمایی شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش