سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 5255

صدای نهاوند:
معاون وزیر راه و شهر سازی گفت: بیمارستان 180 تختخوابی نهاوند که 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد تا پایان سال جاری مورد بهره برداری قرار گرفته و تحویل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، محمد جعفر علیزاده روز پنجشنبه در بازدید از بیمارستان ۱۷۶ تختخوابی شهرستان نهاوند افزود: امسال بر اساس قولی که به استانداری همدان داده ایم به وعده خود عمل خواهیم کرد و این بیمارستان را که یکی از بیمارستانهای استاندارد و کم نظیر می باشد به اتمام خواهیم رساند.
وی گفت: از ابتدای ساخت این بیمارستان تاکنون ۲۴۰ میلیارد ریال صرف ساخت آن شده که با این رقم ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و ۱۵ درصد باقی مانده نیز مربوط به محوطه سازی و بخشهایی بود که بعدا ابلاغ گردید.
وی افزود: امسال برای ادامه ساخت بیمارستان نهاوند ۱۲۰ میلیارد اعتبار دیگر اختصاص داده شده که تمامی این مبلغ در سال جاری تخصیص داده می شود و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
وی افزود: پس از تاکید وزیر بهداشت مبنی بر احداث بیمارستانهای ایمن و مطابق با استانداردهای روز دنیا تغییرات اساسی در بخشهایی از آن صورت گرفت که این مساله باعث طولانی شدن تکمیل روند ساخت بیمارستان شد .
مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی افزود: این بیمارستان دارای چهار بخش تخصصی داخلی ، جراحی ، زنان و زایمان و کودکان و نوزادان می باشد که نیازهای اساسی شهرستان را جواب می دهد .
وی افزود: با توجه به اینکه این شهرستان در مسیر شریانی غرب کشور قرار دارد لذا توجه ویژه ای به بخشهای تخصصی آن شده و اورژانس این بیمارستان دارای ۲۳ تخت و بخش زایمان آن نیز به صورت ال دی آر با طراحی مناسب می باشد و علاوه بر آن اختصاص ۱۷ خط ویژه در آن می باشد.
معاون وزیر راه و شهر سازی افزود: ما در زمینه تامین اعتبار بیمارستان هیچ تنگنای مالی نداریم لذا باید در مرداد و شهریور حداکثر استفاده از زمان برده شود تا ما بتوانبم سه ماه پایانی سال آن را به صورت تحویل موقت در اختیار وزارت بهداشت قرار دهیم تا کار تجهیز آن را شروع نماید.
وی گفت: مسئولان شهرستان باید کمک کنند که کارها و مشکلات این بیمارستان در زمینه آب ، گاز و برق برطرف شود.
وی با تاکید بر روند بازدیدهای مستمر گفت: به منظور شتاب در انجام کارهای باقی مانده ما به صورت مداوم از این طرح بازدید خواهیم داشت و انتظار داریم که پیشرفت کار ملموس و عینیت داشته باشد .

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. الف.نهاوندی گفت:

    باعرض سلام وخسته نباشید .چرا یه دفعه میگویید ۱۷۶تختخوابی ،یه دفعه دیگر میگویید ۱۸۰تختحوابی،وروی بنری دورمیدان ابوذرنوشته بودید۱۸۵تختخوابی ،چرا حرفهاتون باهم خوانی ندارد؟!مشکل فاضلاب آن بیمارستان رااول ازهمه حل کنید چون منبع آب درحدود ۶۰۰متری پابین ترازبیمارستان قراردارد میدانید اگه فاضلابش یه کم نشتی داشته باشد برای شهرستان نهاوند چه فاجعه ای درروی پیش است ،اون موقع قول میدهید ازپزشکهای منخصص وباسواد دراین بیمارستان استخدام کنید ،نه این گه بیمارستان راتحویل بدهیو وازپزشکان خبری نباشد،امیدوارم که بیمارستانی نمونه درسطح ایران عزیزازنظر خدمات رسانی باشد انشاالله باتشکر ازنماینده شهرمان ،موفق باشید …

  2. solgi گفت:

    …..اون موقع قول میدهید ازپزشکهای متخصص وباسواد دراین بیمارستان استخدام کنید ،نه این گه بیمارستان راتحویل بدهیو وازپزشکان خبری نباشد….
    قابل تامل است البته واسه مسئولین …

  3. فرزاد گفت:

    ارزو میکنم به موازات ارتقای سطح خدمات شهری به همشهریان عزیز، سطح فرهنگی شهر نیز افزایش پیدا کند. این همان نقطه هدفی است که نه تنها مسئولان شهری بلکه خود مردم و جوانان شهر نیز باید فعالانه به آن ورود کنند.تشکیل NGO ها ی مردمی نتایج امیدوار کننده ای دارد. بطور مثال همین کمپین حمایت از معبد لائودیسه ( اگر درست گفته باشم) به خوبی نقش حمایت مردمی را نشان داد.
    امیدوارم جوانان ساکن در سطح شهرو روستا یکبار برای همیشه نهاوند را ا ز بن بست همه جانبه حال حاضر خارج کنند…

  4. سحر گفت:

    مشخص نشده کی نیرو میگیره این بیمارستان ؟؟

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش