سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 5428

صدای نهاوند:
امام جمعه، فرماندار، رئیس شبکه بهداشت و درمان، رئیس و اعضا شورای اسلامی، روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان و مدیر مسئول پایگاه خبری صدای نهاوند با حضور در منزل حیدر ترابی از اقدام خداپسندانه و انسان دوستانه خانواده متوفی در اهداء عضو مرحومه سامیه ترابی قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، امام جمعه نهاوند در این دیدار اظهار داشت:متاسفانه ما دیر متوجه این اقدام ارزشمند و خداپسندانه این خانواده محترم شدیم اما اقدام و کار قشنگ پایگاه خبری صدای نهاوند در انتشار و اطلاع رسانی این خبر قابل تقدیر و قدردانی است.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی گفت: اهدای عضو معامله با خدای تعالی و کاری ارزشمند است و این ایثار و فداکاری که برگرفته از مکتب اهل بیت (ع) و آموزه های دینی است تا همیشه ماندگار و ابدی است و قطعا در پیشگاه خدای تعالی از اجر و قرب والایی برخوردار است.

IMG_6440

مغیثی ضمن طلب رحمت واسعه و الهی و علو درجات برای روح این جوان مرحومه افزود: خانواده این جوان با اهدای اعضای آن به پنج بیمار نیازمند حیات مجددی به آنها بخشیدند که نهادینه کردن این فرهنگ در جامعه ضروری و باید مورد تجلیل قرار گیرند.

وی ادامه داد: خوشبختانه فرهنگ اهدای عضو در بین جامعه در حال نهادینه شدن است و امیدواریم که این اقدام خداپسندانه بیش از پیش ترویج یابد.

امام جمعه نهاوند ضمن قدردانی از مدیر مسئول پایگاه خبری صدای نهاوند از انتشار و انعکاس خبر این اقدام ارزشمند و خداپسندانه گفت: برنامه ریزی شود تا پنج نفری که با اهدا این اعضا اکنون در قید حیات هستند به نهاوند بیایند و همراه با خانواده ترابی در جهت گسترش فرهنگ اهدا عضو در بین مردم و جامعه از آنها قدردانی شود.

IMG_6440

فرماندار شهرستان نهاوند نیز در این دیدار جان باختن مرحومه سامیه ترابی را تسلیت گفت واز اقدام خداپسندانه خانواده متوفی در اهداء اعضا  فرزندشان پس از اعلام مرگ مغزی توسط پزشکان قدردانی کرد و گفت:موافقت برای اهداء اعضای بدن عضو عزیز خانواده برای جلب رضایت پروردگار و نجات جان چندین انسان درجه ای از ایثار است و با فرهنگ سازی این اقدام خداپسندانه سالانه جان صدها نفر از مرگ حتمی نجات می یابد.

کریم حمیدوند اندیشه بزرگ را سرمنشا اقدام به کارهای خداپسندانه معرفی نمود و گفت: انسانهایی که این اندیشه را دارند در رفتار ایثارگرانه پیشرو هستند و خانواده‌هایی که برای اهدای اعضای عزیزانشان رضایت داده اند، یقیناً آنها را از دست نداده اند بلکه آنها را زنده نگه داشته و بدانند که جسم از بین می رود ولی ایثار و فداکاری آنان همیشه بوده و تا ابدیت باقی خواهد ماند.

IMG_6442

حمیدوند بیان داشت: این عمل خانواده مرحوم ترابی را ایثاری بزرگ و ماندگار در جهت اهدای سلامت به بیماران نیازمند عضو بیان نمود و هدف از برپایی چنین مراسمی را علاوه بر تجلیل از خانواده این عزیزان، گسترش فرهنگ اهدای اعضا در مرگ مغزی عنوان کرد.

امام جمعه، فرماندار، شهردار، رئیس شبکه بهداشت و درمان و رئیس و اعضا شورای اسلامی شهر نهاوند در پایان این دیدار با  اهدای لوح یادبود به پدر و مادر این مرحومه ، از این عمل خداپسندانه خانواده ترابی تجلیل کردند.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش