سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 5743

با حضور معاون امور بین‌الملل و حقوق بشر وزیر دادگستری :

بزرگ‌ترین مدرسه خیر ساز استان همدان در نهاوند کلنگ زنی شد

صدای نهاوند:
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان همدان گفت: عملیات ساخت مدرسه ۱۵ کلاسه «حمیدی» به عنوان بزرگترین مدرسه خیرساز استان همدان با ۱۵ کلاس در نهاوند آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، عصر پنجشنبه  با حضور معاون امور بین‌الملل و حقوق بشر وزیر دادگستری، فرماندار، امام‌جمعه و نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی عملیات احداث ساختمان ۶ مدرسه به‌صورت هم‌زمان در نهاوند آغاز شد.

فرزاد تیموری در آیین کلنگ زنی مدرسه ۱۵ کلاسه خیر ساز، در جمع خبرنگاران، گفت: اداره کل نوسازی استان همدان امسال اهتمام ویژه‌ای در راستای ساخت و نوسازی مدارس نهاوند دارد چراکه سال‌های گذشته در نهاوند اقدامات ملموسی انجام‌نشده است.

وی گفت: امروز کلنگ ساخت مدرسه خیر ساز «ولی‌الله حمیدی»  بر زمین زده شد که قرار است این فضای آموزشی ۱۵ کلاسه با ۱۳ فضای آموزشی مجزا در سه‌طبقه ساخته شود.

وی اعتبار ساخت این پروژه که توسط خیر مدرسه‌ساز تقبل شده است را  ۲.۵ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: با توجه به نبود مشکل اعتبار در این پروژه، مهرماه سال آینده شاهد بهره‌برداری از این پروژه خواهیم بود.

تیموری گفت: ازآنجایی‌که جذب خیرین به مدرسهسازی در سطح استان فرهنگ‌سازی شده است، با نظر خیرین مدرسه‌ساز نقشههای احداث مدارس تغییر داده میشود و در همه مدارس خیر ساز خواسته خیر موردتوجه قرار می‌گیرد.

وی اظهار کرد: هم‌زمان با کلنگ زنی این مدرسه عملیات ساخت ۵ مدرسه دیگر در نهاوند و روستاهای آن بااعتبار ۴ میلیارد تومان در هفته دولت آغاز شد.  

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش