سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 5816

صدای نهاوند:
سرپرست ورزش و جوانان نهاوند با بیان اینکه از امروز تنها مقصر ناکامی‌ها در ورزش نهاوند من هستم و باید تمام توان خود را به کار ببندم تا دوباره ورزش این شهرستان زبانزد خاص و عام شود، افزود:پیشکسوتان نباید خانه‌نشین شوند بلکه باید با حضور در کنار هیأت‌های ورزشی و تیم‌های مختلف تجارب خود به ورزشکاران را منتقل کرده و باعث موفقیت جامعه ورزشی نهاوند شوند.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، محرم روزبه با اشاره به انتصابش به سمت سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند، اظهار کرد: به عنوان یک کارمند اداره ورزش برای رشد و توسعه همه‌جانبه ورزش استان آماده هستم.

وی با بیان اینکه دیروز در یک سمت دیگر و امروز در سمت جدید تلاش خواهم کرد، ادامه داد: ورزش نهاوند نگینی زیبا در غرب کشور بوده که دوباره باید برای بهتر دیده شدن صیقل بخورد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند بیان کرد: نهاوند جایگاه خوبی در تمام رشته‌های ورزشی به خصوص کشتی و فوتبال داشته که دوباره باید به این جایگاه برسد.

وی اضافه کرد: از امروز تنها مقصر ناکامی‌ها در ورزش نهاوند من هستم و باید تمام توان خود را به کار ببندم تا دوباره ورزش این شهرستان زبانزد خاص و عام شود و شاهد درخشش ورزشکاران آن در سطوح ملی، آسیایی و جهانی باشیم.

روزبه با تقدیر از زحمات چندین ساله رئیس اسبق ورزش و جوانان نهاوند، یادآور شد: باید از زحمات کولیوند تشکر کنم زیرا او ۱۱ سال با تمام توان برای ورزش نهاوند تلاش کرد تا ورزشی آبرومندانه و مقتدر داشته باشیم.

وی تصریح کرد: باید از مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز کمال تشکر را داشته باشم که با حمایت‌های خود از ورزش نهاوند پشتیبانی می‌کند و امیدوارم مسئولان شهرستانی نیز بیش از گذشته یار و یاور ورزش نهاوند باشند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند با اشاره به برنامه‌های خود برای توسعه همه‎جانبه ورزش این شهرستان، افزود: به تجربه پیشکسوتان نیاز نداریم تا در کنار انگیزه و نیروهای جوانان، ورزش نهاوند را از نو بسازیم.

روزبه فروش امتیاز لیگ سومی فوتبال نهاوند را منفی ارزیابی کرد و گفت: متاسفانه به دلیل عدم منابع مالی امتیاز دسته سومی فوتبال نهاوند به فروش رفته است و قطعاً این کار ضربه بدی به پیکره فوتبال نهاوند وارد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری و همفکری همکاران اداره ورزش و روسای هیأت‌های ورزشی زمینه را برای کشف استعدادهای برتر فراهم سازیم.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش