سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 5886

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دغدغه اصلی مجلس معیشت و اشتغال در راستای اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری است، افزود: 15 مورد ایراد دفتر مقام معظم رهبری به قراردادهای نفتی توسط دولت رفع شده است.

حسن بهرام نیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: امروز پایه اقتصاد کشور و صادرات اصلی کشور نفت است که  اقتصاد کشور بر اساس آن  برنامه ریزی و شکل گرفته است،و کشور ما صادرات عمده غیر نفتی ندارد، نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم به کلیت این موضوع اعتقاد دارند، اما جزئیاتی در راستای  شرایط قراردا د های نفتی وجود دارد که این جزئیات نیاز به اصلاحات دارد.

بهرام نیا گفت: در قراردادهای نفتی ( آی پی سی) ۱۵ مورد وجود داشت که مورد اشکال دفتر مقام معظم رهبری قرار گرفته بود و اکثر نمایندگان مجلس هم روی اصلاح این ۱۵ مورد وحدت نظر داشتند، که قرار شد دولت این موارد را اصلاح کند.

وی بیان داشت: موارد ۱۵ گانه توسط دولت اصلاح و به مجلس برگشت داده شد تا در کمیته تطبیق مطابقت انجام شود و در صورت عدم مغایرت برای اجرا به دولت ابلاغ شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در حال حاضر میادین مشترک زمینی و دریایی زیادی فی مابین  کشور ما و کشورهای همسایه قرار دارد که به صورت سرمایه خدادادی است و هر کشوری تکنولوژی و فناوری بهتری داشته باشد و با برنامه ترحرکت کند می تواند از این منابع الهی در راستای توسعه کشورش استفاده کند  و اگر ما استفاده نکنیم همسایه مجاور قطعا بیشتر از ما استفاده می کند.

حسن بهرام نیا در ادامه اظهار داشت: مجلس در عین کثرت وحدت در آن حاکم است نقاط مشترک این وحدت اشتغال، معیشت و توسعه پایدار است که خط قرمزهای مردم هستند، و همه نمایندگان مردم با سلایق مختلفی که در خانه ملت دارند اما در این موراد وحدت و اتفاق نظر دارند.

بهرام نیا از مصدایق وحدت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به برنامه توسعه ششم و یا  اصلاحیه بودجه سال ۹۵ است اشاره کرد و افزود: وقتی لایحه اصلاحیه بودجه به مجلس تقدیم شد همه نمایندگان با سلایق مختلف با آرا خوبی لایحه بودجه سال ۹۵ را تصویب کردند و دست دولت را در پرداخت بدهی به پیمانکاران، پرداخت بدهی بازنشستگان، و سایر دیون باز گذاشتند.

وی در پایان گفت: مجلس زمینه را برای دولت مهیا و فراهم کرده است تا کارها و طرح های عمرانی، بهداشتی و درمانی خود را انجام دهد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش