جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 5946

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند :

۵۰۱ نفر در نهاوند وام ازدواج دریافت کردند

صدای نهاوند:
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: در پنج ماه نخست سال جاری 701 نفر از سوی این اداره برای دریافت وام ازدواج به بانکهای عامل معرفی شده اند که از این تعداد 501 نفر موفق به دریافت وام شده اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، محرم روزبه روز چهارشنبه در ستاد ساماندهی امورجوانان شهرستان نهاوند در محل فرمانداری افزود: میزان وام دریافتی توسط زوجهای متقاضی در دو ماه نخست سال جاری ۶۰ میلیون ریال و در ماههای بعدی ۲۰۰ میلیون ریال بوده که بر این اساس مجموع وامهای پرداختی به این تعداد متقاضی ۳۵ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال طی پنج ماه گذشته بوده است .
وی با اشاره با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه(س) گفت: یکی از اهداف ستاد ساماندهی امور جوانان بحث فرهنگ سازی ازدواج به سبک علوی و فاطمی می باشد که در این رابطه روز گذشته از سوی مجمع خیرین ازدواج آسان نهاوند ۸۰ ازدواج در کنارمرقد امام زاده محمد انجام گرفت .
وی افزود: همچنین در پنج ماه گذشته در پنج نوبت بیش از ۲۰۰ مراسم ازدواج از سوی مجمع خیران ازدواج نهاوند برگزار شده و ۱۶۰ مورد جهیزیه تهیه شده و به زوجهای جوان داده شده است که با توجه به برنامه ریزیهای صورت گرفته توسط این مجمع قرار است این تعداد در سال جاری به ۵۰۰ ازدواج برسد که البته در لابلای این برنامه های جهیزیه نیز به صورت مختصر داده می شود.
وی افزود: مجمع خیران ازدواج نهاوند به عنوان اولین مجمع خیران استان یکی از فعالترین مجامع استان در زمینه ازدواج است به گونه ای که در سال ۹۳ و ۹۴ رتبه اول استان و رتبه برتر کشوری را کسب نموده و به عنوان الگویی برای سایر استانها معرفی شده است .

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش