مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 6041

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد:

۱۸۰ برنامه طی هفته دفاع مقدس در نهاوند برگزار می شود

صدای نهاوند:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از اجرای ۱۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، سرهنگ کامران کریمی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران نهاوند ضمن تبریک عید سعید قربان و همچنین تسلیت سالگرد فاجعه منا به خانواده شهدای منا، گفت: هفته دفاع مقدس یکی از اسناد جاودانگی ایثار و از خود گذشتی پدران و برادران ایران اسلامی است.

وی با اشاره به لزوم زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان شجاع اسلام با آغاز جنگ تحمیلی، ایثارگری‌های بسیار زیادی برای ایران اسلامی داشتند و برکات زیادی را به ارمغان آوردند لذا پاسداشت این ارزش‌ها وظیفه‌ای همگانی برای ملت شریف ایران است.

وی هفته دفاع مقدس را فرصتی ارزنده برای قدردانی از زحمات رزمندگان و تجدید بیعت با آرمان‌های امام و شهدا برشمرد و تصریح کرد: در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این هفته چندین جلسه با حضور ادارات و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج برگزار و برنامه‌های مختلفی تدارک دیده‌شده است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در طول هفته دفاع مقدس بیش از ۱۸۰ عنوان برنامه در نهاوند برگزار می‌شود.

کریمی چندین برنامه فرهنگی، مذهبی، ورزشی و بصیرت افزایی را عمده‌ترین این برنامه‌ها خواند و گفت: هدف‌گذاری ما برای اجرای این برنامه‌ها روی حضور نسل جوان جامعه در این برنامه‌ها است.

وی بابیان اینکه جوانان با حضور در این برنامه‌ها بافرهنگ ایثار و شهادت آشنا می‌شوند، گفت:  یکی از اهداف برگزاری چنین مراسم‌هایی مقابله با جنگ نرم و تهدید دشمن است.

کریمی بابیان اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان، ناحیه، حوزه و پایگاه‌های بسیج اجرا می‌شود و مردم در برگزاری آن‌ها نقش اصلی را بر عهده‌دارند، گفت: در طول هفته دفاع مقدس ۳ سالن ورزشی با حضور مسئولان افتتاح می‌شود که این سالن‌ها در روستاهای شعبان و دهفول به بهره‌برداری می‌رسند.

وی گفت: در هفته دفاع مقدس امسال تجمع رزمندگان پیشکسوت را هم‌زمان با سالروز شکست حصر آبادان در مصلای نماز جمعه نهاوند خواهیم داشت تا از خاطرات این رزمندگان بهره‌مند شویم و از چند رزمنده هم تقدیر می‌شود.

وی افزود: با توجه به هم‌زمانی آغاز هفته دفاع مقدس و شروع سال تحصیلی، رزمندگان نهاوندی در مدارس حضور خواهند یافت و به تبیین ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس خواهند پرداخت.

فرمانده سپاه نهاوند برپایی مراسم شب خاطره و شب‌شعر با حضور رزمندگان و خانواده‌های آن‌ها، تشکیل حلقه‌های صالحین با موضوع هفته دفاع مقدس و برگزاری مسابقات ورزشی به همراه سخنرانی در خطبه‌های نماز جمعه ازجمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این ایام عنوان کرد و گفت: باهدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم رزمندگان در طول هفته دفاع مقدس چندین یادواره شهدا در سطح شهر نهاوند برگزار می‌شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش