مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 6082

صدای نهاوند:
به مناسبت فرا رسیدن روز ملی سینما ،جشن روز ملی سینما در این نهاوند با همت انجمن سینمای جوانان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون بسیج هنرمندان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، فرماندار شهرستان نهاوند  در این مراسم با اشاره به جایگاه هنر سینما در جامعه امروزی و تاثیرات آن بر مردم از سینما و فیلم  به عنوان تاثیر گذارترین ابزار برای انتقال فرهنگ و تفکر در دنیای امروز یاد کرد .

کریم حمیدوند افزود: گاهی اوقات نمایش یک فیلم باعث تغییر در نگرش انسان به زندگی و اطراف خود می شود .

حمیدوند از سینما و فیلم به عنوان ابزاری قدرتمند برای ترویج و توسعه فرهنگ ایرانی و اسلامی جهان یاد کرد و افزود: این هنر بهنترین زمینه را برای حرکت رو به جلوی ما در انتقال فرهنگ و ارزشهای اسلامی و دینی فراهم آورده است .

وی نبود سینما در نهاوند را یکی از بزرگترین معضلات فرهنگی در این شهرستان عنوان کرد و افزود: بایستی مردم پیگیر این موضوع باشند که چرا به این حوزه در شهرستان کم لطفی شده و چرا حتی بخش خصوص نیز در این بخش وارد نمی شود و این بایستی مطالبه عموم مردم شود تا به مقصود برسد .

حمیدوند از حضور جوانان مستعد و علاقمند در کنار پیشکسوتان فعال و با نشاط و با سابقه در حوزه فیلم و سینما در نهاوند به عنوان زیر ساختهای مناسب جهت رشد و توسعه هر چه بیشتر آن در شهرستان یاد کرد و خاطر نشان کرد با همکاری و تلاش همگانی بایستی شاهد رشد و توسعه هر چه بیشتر این هنر در شهرستان نهاوند باشیم .

در ادامه محمود مصباح مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز گزاری از اقدامات و فعالیتهای انجام گرفته در حوزه فیلم شهرستان نهاوند ارائه نمود .

در پایان مراسم نیز از ۲ پیشکسوت و مسئولان انجمن سینمای جوانان شهرستان در ادوار گذشته آقایان محمود مصباح و عباد سیفی تقدیر و هدایایی به رسم یاد بود به آنان اهدا گردید .

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. عباس ج گفت:

    واقعا یه سینما حق مردم نهاوند نیست آیا؟؟؟؟

  2. فربد100 گفت:

    مسئولین واقعا تجربه نکردندکه مردم برای دیدن سینما به مجتمع ارشاد دوست ندارند بیان و دوست دارن تو خیابان شریعتی سینما فرهنگ فیلم ببینند.

  3. علی گفت:

    سلام نهاوند دچار فقر فرهنگی شده تقدیر از افایان که نتوانسته یک سینما را مدیریت کند جای سوال دارد

  4. علی گفت:

    نهاوند مورد تهاجم فرهنگ واداب رسوم استانهای همجوار قرار گرفته وفرهنگ غنی خودش در حال حذف شدن است وبه اقایان مسئول فرهنگی شهرستان وسیاسیون وبویزه قشر فرهنگی همیشه مدعی وشورای شهر وشهرداری بدون کارگروه فرهنگی تبریک باید گفت..

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش