جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 6111

صدای نهاوند:
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و بخشداری مرکزی شهرستان نهاوند روز پنج شنبه 25 شهریور ماه از بزرگترین کارخانه تولید مالت کشور بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، این بازدید از سلسله بازدیدهای مسئولین عالی رتبه شهرستان درجهت رفع وتسهیل مشکلات صنایع تولیدی در شهرستان نهاوند بود که مطابق هفته های گذشته طی برنامه ریزیهای انجام شده صورت می پذیرد.

فرماندار نهاوند با ابراز حمایت فرمانداری ومسئولان شهرستانی از صنایع تولیدی درجهت حفظ وایجاد اشتغال پایدارگفت:ما بصورت جدی از صنعت و صاحبان صنایع حمایت می کنیم و نقش بر جسته بخش خصوصی در تولید و اشتغال کشور بسیارحائز اهمیت است و لازم است تا تمام مدیران  دولتی همکاری لازم را با سرمایه گذران بخش خصوصی را داشته باشند.

کریم حمیدوند با اشاره به اینکه پرداختن به مطالبات مردم باید در کنار حمایت از سرمایه‌گذارباشد،افزود: سرمایه گذاری در راستای اجرای آرامش اقتصادی است و مردم و سرمایه گذار باید به هم نزدیک‌تر باشند و فاصله بین مردم واقتصاد پیوسته تر شود.

img_6752

نماینده مردم نهاوند  هم اتحاد و همدلی مسئولین در شهرستان را گامی مهم در توسعه شهرستان بیان کرد و افزود: وجود صنایع عظیمی مثل کارخانه تولید مالت در نهاوند باعث سر فرازی وغرور ملی برای کشورمان ایران است.

حسن بهرامنیا اظهار داشت: در راستای توسعه و ایجاد اشتغال، و رفع محرومیت ها و موانع توسعه نهاوند مساعدت، همکاری و بویژه حمایت همه مسئولین الزامی است.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، کارخانه تولید مالت کشور با ظرفیت سالانه ۲۰هزار تن مالت در زمینی به مساحت ۴۰ هزار متر مربع و با اشتغالزایی ۳۱ نفر در اردیبهشت سال ۱۳۹۴ راه اندازی شد.برای احداث این کارخانه ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط بخش خصوصی و ۴ میلیارد تومان هم از تسهیلات بانکی استفاده شده است.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. نهاوندمرکز ایالت غرب کشور گفت:

    خب بگو شماکه ماده خام کارخانه به این بزرگی می سازید.چرا محصول اصلی که دلستر و ماءالشعیر و …را با برند نهاوند نمی سازید.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش