سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 6162

صدای نهاوند:
عصر دوشنبه با حضور فرماندار ، مسئول دفتر نماینده مردم نهاوند و جمعی از مسئولان و خیران مدرسه ساز چهاردهمین آموزشگاه 100 درصد خیرساز نهاوند در روستای قشلاق بابا رستم این شهرستان بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، مسئول مجمع خیرین مدرسه ساز نهاوند در آیین بهره برداری از این آموزشگاه افزود: آموزشگاه یک کلاسه زنده یاد کیومرث مظاهری در زمینی به مساحت ۷۰۰ متربا زیر بنای ۷۰ مترمربع در روستای قشلاق بابارستم احداث شد که برای آماده سازی و بهره برداری از آن ۱۳۰ میلیون تومان از سوی زهرا کرمانی خیرمدرسه ساز هزینه شده است و زمین آن نیز توسط محمد جعفر ملکی اهدا شده است .

img_6814

اعظم هادیان گفت:خیرین مدرسه ساز از آغاز فعالیت خود خدمات خوبی را در سطح شهرستان انجام داده اند و تا کنون بیش از ۱۰۰ کلاس درس را تحویل آموزش و پرورش شهرستان داده اند.
 هادیان افزود: علاوه بر تعداد ۱۴ آموزشگاه که به صورت ۱۰۰ درصد خیری احداث شده خیرین در ساخت مدارس مشارکت بالایی داشته اند که در برخی موارد بیش از ۵۰ درصد کار ساخت توسط آنها تعهد شده است .
وی افزود: شهرستان نهاوند در سال جاری به لحاظ جذب خیران رتبه اول استان را داشته و در این زمینه بیش از ۲۱ میلیارد ریال تعهد توسط خیران را پذیرفته است .

img_6812
وی به اجرای عملیات بزرگترین طرح خیر ساز استان در سال جاری اشاره کرد و گفت: در هفته دولت امسال بزرگترین طرح خیر ساز استان با سرمایه ۲۰ میلیارد ریال به نام دکتر حمیدی در این شهرستان کلنگ زنی شد که تمامی هزینه های آن به طور کامل از محل اعتبارات خیری تامین می شود .

تا کنون ۱۳ آموزشگاه به طور کامل توسط خیرین مدرسه ساز در نهاوند احداث شده و تعدادی نیز با مشارکت آنها ساخته شده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. ناشناس گفت:

    با سلام
    یکی مدرسه می سازد یکی مدرسه ویران می کند.
    در حالی که دو مدرسه پسرانه و دخترانه روستای گیل آباد با ۵۴ دانش آموز را اعلام کرده اند بایستی امسال تعطیل شوند بدلیل به حد نصاب نرسیدن دانش آموزان
    و این درحالی است که دومدرسه دخترانه وپسرانه برزول با ۳۵ دانش آموز بایستی تعطیل نشود. و دانش آموزان گیل آباد بروند برزول تحصیل کنن در حالی که تعدادشان بیشتر است لطفا این قضیه را از رئیس آموزش پرورش نهاوند پیگیری نماید و بگوئید دقیق توضیح دهند. دلیل این کار چیه؟

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش