سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 6168

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند با بیان اینکه داشتن آمار دقیق زیرساخت اصلی برای توسعه و پیشرفت جامعه محسوب می شود، افزود: اجرای سرشماری به شیوه اینترنتی هزینه های جاری را کاهش داده و علاوه بر آن احتمال سوء استفاده را کاهش می دهد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند عصر دوشنبه در ستاد هماهنگی سرشماری نفوس و مسکن نهاوند آمار دقیق سرشماری را زیر ساخت محکمی برای برنامه ریزیهای آینده عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه فرهنگیان ارتباط مستقیمی با اولیا و دانش آموزان دارند لذا آنان می توانند در اجرای دقیق سرشماری اثر مثبتی را داشته باشند .
حمیدوند گفت: با توجه به تفاهم نامه بین سازمان مدیریت و برنامه ریزی و وزارت آموزش و پرورش امسال بخشی از کار سرشماری به صورت اینترنتی از تاریخ سوم تا ۲۳ مهر انجام می شود و ثبت نام از طریق مدارس صورت می گیرد.
وی به مزایای اجرای سرشماری اینترنتی اشاره کرد و گفت: اجرای سرشماری به شیوه اینترنتی هزینه های جاری را کاهش داده و علاوه بر آن احتمال سوء استفاده را کاهش می دهد .
حمیدوند افزود: با توجه به اینکه ۴۰ درصد کار سرشماری از طریق این شیوه انجام می شود لذا لازم است اطلاع رسانیهای لازم از طریق آموزش و پرورش و مدیران مدارس صورت پذیرد.
وی تصریح کرد: مشارکت مردم نقش عمده ای در استخراج اطلاعات صحیح از وضعیت موجود جامعه دارد و اگر بتوانیم با برنامه ریزی صحیح مشارکت مردم را در این کار مهم افزایش دهیم، گام مناسبی را در توسعه بیش از پیش جامعه برداشته ایم.
فرماندار نهاوند از فرهنگیان خواست تا با بهره گیری از ظرفیت موجود به ویژه بهره گیری از شبکه های اجتماعی ، مردم را به شرکت فعال و آگاهانه در سرشماری عمومی نفوس و مسکن به ویژه در مرحله اینترنتی تشویق کنند.
طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵ در مرحله اول از سوم تا ۲۴ مهرماه امسال به صورت اینترنتی آغاز و از ۲۵ مهر تا ۲۵ آبان نیز مأموران سرشماری با مراجعه به منازل ، اطلاعات آن دسته از خانواده هایی که نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام نکرده اند را دریافت می کنند.
سرشماری عمومی نفوس و مسکن هر ۱۰ سال یکبار در سراسر کشور به اجرا در می آید که اولین دوره آن پس از انقلاب اسلامی در سال ۶۵ آغاز شد.
طبق آخرین سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۸۵ شهرستان نهاوند دارای ۱۹۰ هزار نفر جمعیت بوده است .

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش