سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 6186

صدای نهاوند:
همزمان با گرامیداشت دهه امامت و ولایت جشن بزرگ عید غدیر با حضور فرماندار، بخشدار خزل، رئیس اداره بهزیستی، رئیس شورای شهر، رئیس دانشکده فنی و حرفه ای و جمعی از اعضا گروه مردمی صدای نهاوند در مرکز نگهداری معلولان دختران بالای 14 سال حضرت زهرا(س) نهاوند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، فرماندار نهاوند در این مراسم اظهار داشت: غدیر تجلی‌گر ولایت، حکومت اسلامی و رهبری جامعه اسلامی است‌ و بهترین فرصت برای تبیین جایگاه امامت، ولایت و رهبری الهی است.

کریم حمیدوند گفت: عید غدیر خم را باید هر چه باشکوه برگزار کنیم چرا که این عید از اعیاد بزرگ ما مسلمانان است و می‌تواند به عنوان یک محور اساسی وحدت را تحکیم بخشد.

img_6859

حمیدوند افزود: عید غدیر ادامه رسالت رسول خدا(ص) است که بعد از ایشان نیز فردی برای سرپرستی و تبلیغ رسالت و انسانیت تعیین شود، چرا که تعیین جانشین در مکاتب آسمانی همواره از سوی خدا و بر زبان فرستاده خداوند اعلام شده است.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر در تنها مرکز توانبخشی نگهداری از کودکان بالای ۱۴ سال استان همدان در شهرستان نهاوند بیش از ۷۰ معلول عقب مانده جسمی و ذهنی نگهداری می شود.

فرماندار نهاوند اظهار داشت: با توجه به خصوصی سازی مراکز توانبخشی در سال ۸۱ مرکز توانبخشی حضرت زهرا(س) نهاوند نیز به گروهی از افراد خیر و دلسوز واگذار شده است.

img_6890

کریم حمیدوند در ادامه ضمن اشاره به این موضوع که ساختمان مرکز نگهداری معلولان دختر حضرت زهرا(س) نهاوند قدیمی و فرسوده است و به هیچ عنوان  شرایط مناسب و امنیت لازم را برای نگهداری این معلولان معصوم و بی گناه را ندارد، افزود: اقداماتی انجام شده است تا هر چه سریعتر موانع و مشکلات واگذاری زمین یک هکتاری مورد نظر واقع در روبروی بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند را برطرف و زمین مذکور را در اختیار هئیت امنا این مرکز قرار دهند.

img_6878

در این مراسم برنامه های مختلفی همچون تجلیل از سه بانوی بازنشسته مرکز نگهداری معلولان، تجلیل از محمد رحیم نادی عضو هئیت مدیره مرکز نگهداری معلولان، اجرای موسیقی محلی توسط گروه جامعه معلولان میم قاصدک، اجرای سرود توسط گروه موسیقی شبان و گروه سرود مسجد سیدالشهدا شهرک شهید حیدری و بازدید از قسمت های مختلف این مرکز انجام شد.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش