سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 6197

صدای نهاوند:
رئیس اداره راه و شهرسازی نهاوند با بیان این موضوع که عملیات اجرایی ساماندهی و تعریض گردنه حادثه خیز برزول تا آخر هفته جاری به اتمام می رسد از آغاز عملیات آسفالت گردنه «برزول» در هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، عمید الوند ظهر چهارشنبه در ستاد بحران شهرستان نهاوند با تشریح آخرین وضعیت نقاط حادثه‌خیز شهرستان نهاوند گفت: گردنه «برزول» از شنبه آینده آسفالت‌ریزی می‌شود.

وی بابیان اینکه عملیات زیرسازی این محور به اتمام رسیده است، گفت: با توجه به اقدامات انجام‌شده تردد در این محور نیازمند توجه بیشتر به قوانین راهنمایی و رانندگی است.

الوند افزود: عملیات اجرایی ایمن سازی گردنه «برزول» با توجه به کمبود اعتبارات به‌صورت امانی انجام‌شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی نهاوند با اشاره به اینکه در محور «شادمانه» بیس و آسفالت روستایی انجام‌شده است، عنوان کرد: عملیات راه‌سازی در این محور تا اواخر مهر به اتمام خواهد رسید.

وی با اشاره به حادثه‌خیز و همچنین برف‌گیر بودن محور نهاوند – نورآباد گفت: متأسفانه راهدارخانه «گردین» علی‌رغم وجود برق در روستاهای بالادست و پایین‌دست آن برق ندارد که امیدواریم مصوبه‌ای برای پیگیری ایجاد برق از انرژی خورشیدی و یا در نظر گرفتن موتوربرق دریافت کند.

الوند گفت: دهیاران باید با توجه به فرارسیدن فصل پاییز و همچنین در پیش بودن روزهای برفی و بارانی نسبت به پاک‌سازی دهانه پل‌ها به منظور جلوگیری از آبگرفتی و ایجاد بحران اقدام کنند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش