سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 6201

صدای نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: دستگاه‌های خدمات رسان، آب، برق و گاز نهاوندمطالبات خود را از مشترکین روستای توانه از توابع بخش زرین دشت دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران نهاوند، گفت: روستای «توانه» از توابع شهرستان نهاوند دارای یک هزار انشعاب مجاز و غیرمجاز دریافت خدمات است که متأسفانه برخی از مشترکان مطالبات هیچ‌یک از دستگاه های خدمات رسان آب و برق و گاز را پرداخت نمی‌کنند.

وی افزود: برخی دیگر از مشترکین نیز علی‌رغم اینکه دارای انشعاب مجاز هستند از روش‌های غیرقانونی از منابع استفاده می‌کنند.

فرماندار نهاوند با اشاره به سوءاستفاده برخی عوامل صاحب نفوذ در اجرا و هماهنگی این امر، گفت: ترحم به خطاکاران عین بی‌قانونی است و بخشدار باید نسبت به بررسی نقش عوامل صاحب نفوذ بررسی انجام داده و برای بررسی‌های بیشتر و همچنین برخورد با آن‌ها اطلاعات را در اختیار فرمانداری قرار دهد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه روسای ادارات در بحث عملکرد و اطلاع‌رسانی چیزی برای پنهان کردن ندارند و ما نیز همچنین، گفت: آنچه در برخی موارد مطرح نمی‌شود به سبب جلوگیری از شایعات است که اخیراً هم از این موارد در شهرستان کم نبوده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. ترکمن گفت:

    ما که از اداره آب و فاضلاب خدمتی ندیدیم . تنها چیزی که از این اداره به مردم رسیده طوفان هوا تو لوله های آبه که بیشتر سال مردم رو با مشکلات جدی مواجه کرده و بجای اینکه این اداره بابت اتلاف دو میلیارد تومان پول بیت المال و عدم کارایی لازم انشعابات جدید بازخواست بشه هر بار با بیان مطالب کذب سعی در فریب اذهان مسئولین رو داره. در حالی که مسئولین شهرستان هم فیلم این مشکلات رو بارها و بارها مشاهده کردن انتظار میره منطقی تر و با آگاهی بیشتر در مورد مردم روستای توانه اظهار نظر کنند.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش