سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 6218

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: صرفه جویی و حمایت از تولید داخلی دو مولفه اثر گذار در تحقق اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی عصر پنجشنبه در دومین روز از هفته دفاع مقدس در آیین غبار روبی مزار شهدای نهاوند افزود: برای تحقق اقتصاد مقاومتی لازم است که مردم در الگوی مصرف خود تجدید نظر کرده و تولید داخلی را رونق دهند که برای انجام این کار باید از خرید کالاهای خارجی خودداری کنند.
وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی راه مقابله با تحریم های اقتصادی دشمن است گفت: دشمن برای فشار بر جمهوری اسلامی چند سالی است که تحریم ها را به وجود آورده که اقتصاد مقاومتی می تواند این فشارها را خنثی کند.
وی در ادامه با بیان اینکه امروز پیام شهدا این است که نباید گذاشت دشمن در رسیدن به اهدافش که نابودی فرهنگ اسلامی و جدایی جوانان از ارزشها است موفق شود.
حجت الاسلام عباسعلی مغیثی افزود: دشمن دیروز در جبهه ها با استفاده از نیروی جنگی به دنبال آن بود که انقلاب اسلامی را از بین ببرد اما با مقاومت مردم ایران و نثار خون شهدا، دشمنان از رسیدن به اهدافشان ناکام ماندند.
وی افزود: امروز دشمن همان اهداف را از طریق تهاجم فرهنگی و فشار اقتصادی دنبال می کند که باید در برابر این دو دسیسه دشمن نیز بیدار بود و همان ضربه گذشته را به آنها وارد کرد .
وی گفت: برای مقابله با این دو ترفند دشمن یعنی بحث تهاجم فرهنگی و فشار اقتصادی رهبر معظم انقلاب خطوطی را ترسیم کرده اند که باید از سوی همه آحاد مردم مورد توجه قرار گیرد.
در این آیین مسئولان با اهدای گل بر مزار شهدا و عطر افشانی مرقد آنان نسبت به شهدای دوران دفاع مقدس ادای احترام کرده و یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.
۳۱ شهریور ماه سال ۵۹ روز حمله رژیم بعث عراق به ایران بود که به نام هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش