سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 624

صدای نهاوند:

 چند هفته پیش مرد ۴۰ ساله در جریان اختلاف‌های خانوادگی، دایی سالخورده‌اش را با ضربه‌های چاقو کشت. رسیدگی به این پرونده از هجدهم مرداد امسال با گزارش وقوع یک جنایت در شهرستان نهاوند در دستور کار پلیس جنایی این شهر قرار گرفت.

کارآگاهان جنایی وقتی در محل قتل حاضر شدند، مشاهده کردند مرد ۶۲ ساله ای بر اثر…

 

اصابت ضربه های چاقو به قتل رسیده و عامل جنایت در حالی که چاقو به دست داشته اهالی را تهدید کرده و گریخته است.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی و آغاز تحقیقات از شاهدان حادثه، ماموران توانستند هویت مقتول و قاتل فراری را به دست بیاورند. تحقیقات اولیه پلیس نشان می داد که مقتول با خواهرزاده ۴۰ ساله اش درگیر شده و این جنایت رخ داده است. با تحقیق از خانواده مقتول مشخص شد که خواهرزاده ۴۰ ساله مقتول بر سر مسائل و مشکلات خانوادگی با وی درگیری هایی داشته و گمان نمی کردند این درگیری های خانوادگی باعث شود او به چنین کاری دست بزند و دایی اش را به قتل برساند.

در ادامه تحقیقات ماموران برای دستگیری قاتل فراری به مخفیگاه وی اعزام شدند که او آنجا را ترک کرده و به مکان نامعلومی رفته بود بنابراین مشخصات و آخرین تصویر قاتل فراری در اختیار گشت های انتظامی قرار گرفت تا به محض مشاهده متهم، او را دستگیر کنند. جستجو ها ادامه داشت تا این که روز های پایانی هفته گذشته متهم به قتل دستگیر شد.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و ابتدا هر گونه جنایتی را انکار کرد؛ اما در ادامه تحقیقات پلیسی سرانجام دو روز پیش سکوت خود را شکست و به قتل دایی خود اعتراف کرد و گفت: مدتی بود بر سر مسائل و مشکلات خانوادگی اختلاف هایی میان من و دایی ام رخ داده بود. انگار این اختلاف ها پایانی نداشت و هر لحظه بر دامنه اختلافات افزوده می شد. روز حادثه نیز با مشاهده یکدیگر در خیابان دوباره دعوایمان شد و با توجه به کینه ای که نسبت به دایی ام در دل داشتم، تصمیم گرفتم از او انتقام بگیرم و این بار با چاقویی که همراه داشتم او را بشدت زخمی کرده وگریختم.

وی خاطرنشان کرد: روز بعد از طریق اقوام متوجه مرگ دایی ام شدم. با شنیدن خبر مرگ او بشدت ناراحت شده و از کاری که انجام داده و باعث داغدار شدن خانواده او و خانواده خودم شده بودم، پشیمان شدم.
سرهنگ رضا زارعی، رئیس پلیس آگاهی استان همدان در این باره گفت: با اعتراف متهم به قتل و بازسازی صحنه جنایت توسط وی، متهم به قتل روانه زندان شد. متاسفانه در این گونه پرونده ها شاهد این هستیم که افراد به جای این که سعی در حل مشکلات خانوادگی خود کنند یا برای حل مشکلات و اختلاف های پیش آمده در میان خانواده هایشان از پلیس و مرجع قضایی کمک بگیرند، خودسرانه و بی آن که به عواقب کاری که جز پشیمانی برایشان سودی ندارد، فکر کنند تصمیم هایی آنی می گیرند و دست به جنایت می زنند که این کار جز تباه کردن زندگی خود و داغدار کردن خانواده ها پیامدی در پیش ندارد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش