جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 6251

صدای نهاوند:
با حضور مسئولان استان و شهرستان نهاوند زنگ بازگشایی مدارس و مقاومت در مدارس این شهرستان روز شنبه همزمان با سراسر کشور به صدا درآمد و بیش از 24 و هزار و 500 دانش آموز نهاوندی سالتحصیلی جدید را آغاز کردند .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، در مراسم نمادین نواختن زنگ آغاز سالتحصیلی که در هنرستان شهید مطهری شهر نهاوند برگزار شد امام جمعه نهاوند گفت: آموزش و پرورش یکی از زیر بناهای اصلی توسعه کشور و مرکز تحول جامعه است که می تواند هم منشا خوبی ها و هم بدی های حال و آینده باشد از این رو نیازمند مدیریت بهینه و هدفمند است.
حجت الاسلام عباسعلی مغیثی افزود: امروز جوانان ایرانی با اعتماد به نفس پله های ترقی را با شتاب طی می کنند و هر روز و هر ساعت برای میهن اسلامی افتخار آفرینی می کنند.
وی در ادامه به پیشرفت های روزافزون کشور در علوم مختلف اشاره نمود و گفت: امروز شاهد پیشرفت های چشم گیری در عرصه های مختلف علمی هستیم به طوری که در حال حاضر ایران اسلامی در نانوتکنولوژی، علوم مهندسی و نظامی حرف اول را در منطقه می زند و ادامه این روند با تلاش و کوشش شما میسر خواهد بود .
امام جمعه نهاوند با اشاره به سالروز فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس بزرگترین افتخار ملت ایران در طول تاریخ خود می باشد زیرا مردمی با دستان خالی توانستند در برابر ابر قدرتهای دنیا ایستادگی نموده و نگذارند یک وجب از خاکشان بدست دشمن بیفتد.
وی با اشاره به نقش دانش آموزان و معلمان در دفاع مقدس گفت: بیشترین تعداد شهدای هشت سال جنگ تحمیلی به حوزه دانش آموزان و معلمان مربوط می شود و امروز نیز رسالت مهم مبارزه با هجمه های فرهنگی دشمن بر عهده مجموعه آموزش و پرورش است.
وی افزود: تقارن هفته دفاع مقدس با آیین بازگشایی مدارس در صورت توجه عمقی و بنیادی می تواند مایه برکات زیادی برای دانش آموزان و کشور شود.
مغیثی افزود: امروز افتخار می کنم در آغازین لحظه های شروع سال تحصیلی جدید در خدمت دانش آموزان، هنرجویان، معلمان و مدیران آموزش و پرورش هستم.
قابل ذکر است که در سالتحصیلی ۹۵- ۹۶ بیش از ۲۴ هزار و ۵۰۰ دانش آموز نهاوندی در یک هزار و ۱۰۰ کلاس درس فعالیتهای آموزشی خود را آغاز کردند .

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش