مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

  • کد خبر : 6268

صدای نهاوند:
زنگ بازگشایی مدارس شهر فیروزان نهاوند روز شنبه سوم مهرماه به صورت نمادین در هنرستان دخترانه پروین اعتصامی با حضور مسئولان بخش خزل و شهر فیروزان نواخته شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، همزمان با زنگ بازگشایی مدارس، زنگ مقاومت به مناسبت هفته دفاع مقدس و زنگ آغاز سرشماری نفوس و مسکن با حضور بخشدار خزل، رئیس اداره آموزش و پرورش شهر فیروزان ، اعضا شورای اسلامی  و شهردار شهر فیرزوان در هنرستان دخترانه پروین اعتصامی نواخته شد.
بخشدار خزل در این آیین در خصوص علت انتخاب هنرستان پروین اعتصامی برای نواختن زنگ بازگشایی مدارس گفت: این مدرسه انتخاب شد تا این پیام به دانش آموزان و خانواده های آنان داده شود که کسانی در آینده ایران موفق می شوند که توانایی علمی توام با توانایی کارآفرینی داشته باشند.
فرهاد جهانیان با بیان اینکه انتظار شغل دولتی داشتن موجب پیوستن به خیل بیکاران در آینده می شود افزود: هنرستان ها با مهارت آموزی می توانند آینده شغلی مناسبی برای دانش آموزان ایجاد کنند.
جهانیان در خصوص هفته دفاع مقدس نیز اظهار کرد: آسایش و امنیت امروز به سادگی به دست ما نرسیده و حاصل خون شهدا و جان نثاری های شهیدان سرافراز است و آنان امروز نظاره گر رفتار و کردار ما هستند و انتظار دارند ما این امانت را با صداقت و درستکاری به نسل های بعدی انتقال دهیم.
وی با تاکید بر آمادگی آموزش و پرورش برای هر نوع همکاری با متولیان اجرایی سرشماری نفوس و مسکن اضافه کرد: همه باید در تحقق این امر ملی همکاری داشته باشند. 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش