سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 6317

صدای نهاوند:
امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه مکتب شهدای ایران اسلامی مکتب عاشورای امام حسین(ع) بود، گفت: جوانان جامعه بیش از هرزمانی در معرض خطر تهاجم فرهنگی هستند.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی ظهر دوشنبه در گردهمایی پیشکسوتان دفاع مقدس که در مصلی نماز جمعه نهاوند برگزار شد، گفت: استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکای جنایتکار نقشه‌های شومی برای سرنگونی انقلاب طراحی کرده بودند به‌طوری‌که با همراهی منافقین یک روز دست به ترور می‌زدند و یک روز آشوب‌های خیابانی را مدیریت می‌کردند و یا سران نظام را ترور می‌کردند و گروهک‌ها را نیز به جان انقلاب انداخته بودند.

وی گفت: دشمنان وقتی از این نقشه‌ها بهره نبردند صدام را تجهیز و برای حمله به ایران آماده کردند و وی را از نظر سیاسی و نظامی و پشتیبانی حمایت‌ کردند تا ایران را به زانو درآورند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: آن‌ها در خیال خودشان فتح چندروزه ایران را در سر داشتند و می‌خواستند کار انقلاب را یکسره کنند اما باغیرت مثال‌زدنی و شجاعت جوانان ایران اسلامی مواجه شدند و ضربه‌ای تاریخی از ملت ایران خوردند.

وی اظهار داشت: جوانان و مردم ایران اسلامی با رشادت‌های بی‌نظیر خود صحنه‌هایی فراموش‌نشدنی رقم زدند که همهٔ مردم دنیا را بهت‌زده کرد.

حجت‌الاسلام‌ مغیثی در ادامه ماه محرم و عزارای برای امام حسین(ع) را فرصتی مغتنم برای انتقال ارزش‌ها ناب اسلام به جوانان عنوان کرد و گفت: مسئولین فرهنگی و ائمه جماعت باید برای این مهم هدف‌گذاری کنند.

وی عنوان کرد: جوانان ایران اسلامی امروز بیش از هرزمانی در معرض خطر تهاجم فرهنگی هستند و باید هرچه سریع‌تر برای آن چاره‌ای اندیشید.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به اینکه مکتب شهدای ایران اسلامی مکتب عاشورای امام حسین(ع) بود، گفت: مکتب شهادت قدمگاه افرادی است که بدون هیچ چشم‌داشتی برای آبادانی و آزادی و استقلال ایران اسلامی قدم برداشتند و امروز ما نیز باید به تأسی از آن‌ها در این راه قدم برداریم اما باید مراقب اعمال خود باشیم چراکه در آخرت باید در محضر خداوند و شهدای گران‌قدر پاسخگو باشیم./مهر

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش