سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 6332

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند:

سارق حرفه‎ای منازل در نهاوند دستگیر شد

صدای نهاوند:
فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری سارق حرفه‌ای منازل این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای نهاوند، محسن اقبالیان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت طی چند روز گذشته و تحقیقات به عمل آمده توسط پلیس آگاهی نهاوند و همچنین بر پایه اطلاعات و اخبار واصله به پلیس در این خصوص تیم ویژه پلیس آگاهی تشکیل و اقدامات قانونی در این راستا در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات تخصصی و شگردهای خاص توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان در نهایت سارق منازل که فردی غیر بومی و اهل یکی از شهرستان‎های همجوار بود هنگام انجام سرقت دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند اضافه کرد: سارق در حین ورود به منزل یکی از اهالی با کمک صاحب منزل و گشت کلانتری که در محل حضور داشت در کمتر از چند ثانیه دستگیر و به یگان آگاهی منتقل شد.

وی تصریح کرد: متهم در برابر مستندات ارائه شده و بازجویی های فنی صورت گرفته توسط پلیس آگاهی لب به اعتراف گشود و به چند فقره سرقت منازل با همدستی فرد دیگری اعتراف کرد.

اقبالیان با بیان اینکه دستگیری همدست متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: سه فقره سرقت منزل در پرونده این متهم وجود دارد.

وی با بیان اینکه پرونده قضایی به همراه متهم به مرجع قضایی معرفی و متهم با انجام اقدامات قانونی روانه زندان شد، گفت: شهروندان باید در زمان خروج از منزل نکات ایمنی و پیشگیرانه را انجام دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند افزود: افراد باید از دسترس گذاشتن اجناس و اقلام با ارزش مثل پول و زیورآلات در منزل خودداری کرده و در تقویت ایمنی منازل خود بکوشند.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش