جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 6699

صدای نهاوند:
مسئول مرکز توانبخشی معلولین حضرت زهرا(س) نهاوند گفت:یکی از طرح های در دست اقدام این مرکز احداث سرای سالمندان است که ساخت آن نیازمند ورود خیرین نیک اندیش و همکاری مسئولین ادارات است.

ماشاالله گیوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: یکی از طرح های  مهم و اساسی در دست اقدام مرکز نگهداری معلولان دخترحضرت زهرا(س) شهرستان نهاوند احداث سرای سالمندان است که در همین جهت با همکاری مسئولان استان و شهرستان موافقت اصولی احداث این مرکز اخذ شده است.

گیوی گفت:  اماجهت ساخت سرای سالمندان نیازمند ورود خیرین نیک اندیش و همکاری مسئولین ادارات هستیم تا با راه اندازی این مکان بتوانیم جمعیت سالمند شهرستان نهاوند و شهرهای اطراف که بدون سرپرست هستند را تحت پوشش قرار داده و به آنان خدمت رسانی کنیم.

۱۵۴۳۴۱۴۷۶۱۲۱۴۳۷۲۲۱۳۲_photo_2016-10-10_20-47-43

وی با بیان اینکه این مجتمع با هدف گسترش ارائه خدمات مراقبتی و بهداشتی به سالمندان، تلاش برای توانمندتر کردن آنان وارتقای کیفیت زندگی سالمندان در شهر نهاوند احداث می شود، افزود: مردم  مومن و خیرین با اخلاص نهاوند در سال های گذشته قدم های بلندی در بخش های مختلفی در امور خیری همچون مدرسه سازی، ازدواج آسان، مسجد سازی، کتابخانه سازی، نگهداری از معلولان و سالمندان داشته اند.

مسئول مرکز توانبخشی معلولین حضرت زهرا(س) نهاوند اظهار داشت: قطعا برای احداث سرای سالمندان به همت و مشارکت خیرین شهرستان نهاوند که فقط برای رضای خداوند و در گمنامی به نیازمندان کمک و یاری می رسانند نیاز داریم.

ماشاالله گیوی بیان داشت: لذا از مسئولان، مردم و خیرین و نیکوکاران عزیز درخواست میشود به شکل خداپسندانه ی نسبت به کمک های مالی جهت احداث سرای سالمندان اقدام کنند.

گیوی در پایان گفت: خیرین و مردم می توانند کمک های مالی خود را برای احداث سرای سالمندان به شماره حساب 

۶۲۷۳۵۳۹۹۹۱۶۶۵۵۷۹بانک تجارت واریز کنند.و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن های ۰۹۱۸۸۵۲۹۳۱۹ و ۰۹۱۲۱۹۷۹۹۲۵ تماس حاصل فرمایند.

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش