سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 6815

صدای نهاوند:
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: کمیته انطباق فرمانداری بعد از دو جلسه مفصل، سرانجام ریاست همزمان مسعود رضی در نظام مهندسی و شورای شهر نهاوند را مغایر قانون ندانست.

کریم حمیدوند در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: بعد از انتخابات سال آخر هئیت رئیسه شورای شهر نهاوند برخی از اعضا شورای شهر شبهاتی در مورد مغایرت قانونی تصدی همزمان  ریاست مسعود رضی در نظام مهندسی و شورای شهر نهاوند وارد کردند.

حمیدوند گفت: این موضوع باعث شد تا جلسات شورای شهر نهاوند بعد از انتخابات هئیت رئیسه جدید تعطیل شود و موضوع در کمیته انطباق فرمانداری مطرح و مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: کمیته انطباق بعد از تشکیل دو جلسه مفصل و با توجه به اینکه نظام مهندسی در شهرستان نهاوند بعنوان نمایندگی محسوب می شود و در جهت رفع اختلافات و همراهی با شورای شهر نهاوند در فرصت چند ماهه باقی مانده ریاست همزمان مسعود رضی در شورای شهر و نظام مهندسی را مغایر قانون ندانست.

فرماندار شهرستان نهاوند با اشاره به حاشیه ها و اختلافات شورای شهر و تعطیلی این شورا در زمان اختلاف با شهردار سابق در سال گذشته و تعطیلی چند روزه این شورا بعد از انتخابات هئیت رئیسه سال آخر  در سال جاری که متاسفانه هر دو تعطیلی جلسات شورای شهر در فصل کاری شهرداری انجام شد گفت: به منظور ایجاد وحدت و همدلی اعضا شورای شهر در مدت کوتاهی که از عمر شورای چهارم باقی مانده است با ریاست مسعود رضی در شورای شهر موافقت کرد.

کریم حمیدوند بیان داشت: آنچه که باید مورد توجه قرار گیرد، شهر و شهروندان هستند نه شهرداری و شورای شهر؛ روزمرگی، کارهای روزانه و بوروکراسی اداری هرگز نباید ما را از رسالت اصلی خود که خدمت به مردم و احیای این شهر در حوزه کالبدی است، غافل کند. این موضوع فلسفه وجودی شهرداری و شورای شهر است و در فراز و نشیب کارهای اداری نباید از این امر مهم غفلت کنیم.

حمیدوند اظهار داشت: اعضا شورای شهر نباید وارد حاشیه شوند و تا آن جا که امکان دارد هدفشان خدمت به مردم باشد و برای آبادانی شهر تلاش کنند و به یاد داشته باشند اختیاری که امروز به شوراها داده شده است در واقع امانت مردم بوده و نباید از هیچ تلاشی برای رفاه حال مردم دریغ بورزند.

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش