سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 6833

صدای نهاوند:
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه بحث تجهیز بیمارستان کوثر نهاوند بعد از اتمام عملیاتی ساختمانی آغاز می‌شود، گفت: این بیمارستان با توجه به نیازهای روز نهاوند پایه‌ریزی شده است و بسیاری از دغدغه‌های مردم و مسئولان محلی را رفع می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، محمدجعفر علیزاده ظهر جمعه در حاشیه بازدید از بیمارستان کوثر نهاوند در جمع خبرنگاران، بابیان اینکه بیمارستان کوثر نهاوند ۱۶۰ تخت خواب بود، گفت: با توجه پتانسیل موجود در این بیمارستان و نظرات کارشناسی تعداد تخت‌های آن به ۱۸۰ تخت افزایش پیداکرده است.

علیزاده بابیان اینکه این بیمارستان دارای مساحت ۶.۳ هکتاری است، گفت: با توجه به وسعت این بیمارستان، بخش‌های متناسب با نیازهای شهرستان و قرار گرفتن در مسیر کربلا برای آن در نظر گرفته‌شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ارائه پیشنهاد در برنامه ششم توسعه و تأکید بر تکمیل پروژه‌های اولویت‌دار، گفت: سال ۹۴ ازنظر اعتباری به دلیل کاهش شدید قیمت نفت و مسائل ناشی از تحریم‌ها سال بسیار دشواری بود.

وی بابیان اینکه هم‌اکنون ۱۰۰ بیمارستان با بیش از ۲۰ هزار تختخواب در کشور در حال احداث است، گفت: تکمیل ۴۰ بیمارستانی که مطرح شد به‌صورت زمان‌بندی‌شده تا سه‌ماهه اول ۹۶ دارای اولویت هستند.

علیزاده با اشاره به اینکه پروژه‌های در حال ساخت ما به استانداردهای روز مجهز می‌شوند، اظهار کرد: اگر در طول ساخت‌وساز، استاندارد جدیدی وارد شود، ما این تغییر را لحاظ می‌کنیم.

وی از ایجاد بسترهای زایمان طبیعی به‌منظور ترویج و نهادینه شدن این امر در بیمارستان‌ها خبر داد و افزود: زایمان طبیعی در اتاق «وی آی پی» انجام می‌شود که مادر امکان دیدار با بستگان درجه‌یک خود را دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به نگاه ویژه دولت در بحث بهداشت و درمان، گفت: چهار هزار و ۶۰۰ تخت بیمارستانی تا پایان دولت تدبیر و امید در قالب ۴۰ بیمارستان تحویل می‌شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش