سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 6870

صدای نهاوند:
فرماندار شهرستان نهاوند از آغاز عملیات قیر پاشی و آسفالت گردنه برزول نهاوند خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند صبح شنبه ضمن بازدید از گردنه برزول نهاوند گفت: عملیات زیرسازی این محور به اتمام رسیده است و از امروز عملیات قیر پاشی و آسفالت گردنه برزول آغاز شده است.

حمیدوند افزود: این گردنه حادثه خیز یکی از مهمترین محورهای مواصلاتی ۳ بخش گیان،خزل و مرکزی است که عملیات خاکبرداری، تعریض و زیرسازی این مسیر انجام شده است و تاکنون رقمی بالغ بر یک میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

وی بیان داشت:  برای تعریض و ساماندهی گردنه برزول نهاوند به طول یک کیلومتر چهار هزار و ۵۰۰ تن بیس و هشت هزار تن متر مکعب خاک جابه جا شده است و سه هزار و ۵۰۰ تن ساب بیس در مسیر ریخته شده است.

img_7395

فرماندار شهرستان نهاوند اظهار داشت: برای تأمین روشنایی این گردنه پیگیر هستیم از محل نقاط حادثه‌خیر اعتباری برای نصب و تأمین روشنایی این گردنه جذب کنیم.

کریم حمیدوند  در پایان با اشاره به این مطلب که این محور با توجه به اینکه محوری مواصلاتی برای بسیاری از روستاهای بخش زرین دشت، خزل  و گیان است و روزانه ترددهای بسیار در آن صورت می‌گیرد.از رانندگان خواست با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به کاهش تصادفات جاده‌ای کمک کنند.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. ک.ک گفت:

    چه عجب بعد ازمدتها داریم میبینیم این پروژه به اتمام رسید آیا نباید اینکار قبل ترا باید انجام مبشد تا شاهد روزانه این همه تصادف وکشته در این محور نباشیم

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش