سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 6894

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نهاوند:

راه روستایی طائمه به شادمانه در شهرستان نهاوند آسفالت شد

صدای نهاوند:
سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نهاوند گفت: با آسفالت جاده روستای طائمه به روستای شادمانه راه عبور و مرور مردم روستای شادمانه ایمن و تسهیل شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، محمد موسی مومنی عصر شنبه در حاشیه بازدید فرماندار شهرستان نهاوند از پروژه آسفالت راه روستای طائمه به روستای شادمانه از توابع بخش مرکزی نهاوند اظهار داشت: مسافت جاده روستای طائمه به روستای شادمانه ۵ کیلومتر است که برای آسفالت آن یک میلیارد تومان هزینه شده است.

مومنی گفت: عرض آسفالت این جاده ۵٫۵ متر است و ضخامت آسفالت انجام شده ۶ سانتی متر است که با آسفالت این جاده رضایتمندی مردم و ایجاد رفاه حال اهالی  روستای شادمانه تامین شده است.

img_7396

وی با بیان این که در حال حاضر بیش از ۹۵ درصد راه های روستایی نهاوند آسفالت شده اند افزود: با توجه به شرایط اعتباری موجود دولت و همچنین لزوم بهسازی و مناسب سازی راههای روستایی شهرستان، اهالی روستاها و مناطق مختلف می توانند با مشارکت و خودیاری، سرعت و شتاب اجرای پروژه های راههای روستایی را افزایش دهند.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نهاوند گفت: با مشارکت مردم در نگهداری از راههای روستایی زمینه و بستر خوبی برای سفرهای ایمن و راحت درمناطق دور افتاد ه نیز فراهم شده است.

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش