جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 6902

صدای نهاوند:
فرماندار شهرستان نهاوند از جذب 37 دانشجوی رشته پرستاری برای اولین بار توسط دانشکده پیراپزشکی نهاوند خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، کریم حمیدوند صبح یک شنبه ضمن بازدید از دانشکده پیرا پزشکی شهرستان نهاوند اظهار داشت: از سال ۱۳۹۰ مسئولان ارشد شهرستان در حال پیگیری و رایزنی برای جذب دانشجوی رشته پرستاری دانشکده پیرا پزشکی نهاوند بودند و علی رغم اینکه در چارت سازمانی این دانشکده رشته پرستاری به صورت رسمی ثبت شده بود اما تا مهر ماه سال جاری مجوز پذیرش دانشجو رشته پرستاری توسط این دانشکده صادر نشده بود.

حمیدوند گفت: با پیگیری و تلاش و رایزنی نماینده مردم نهاوند در خرداد ماه سال جاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با راه‌اندازی رشته پرستاری مقطع کارشناسی پیوسته در دانشکده پیراپزشکی نهاوند موافقت کرد.

وی افزود: در روند اخذ موافقت و مجوز رشته پرستاری دانشکده پیرا پزشکی نهاوند تلاش و رایزنی نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بسیار موثر و مفید بود که اگر این همکاری و پیگیری نبود قطعا اخذ این مجوز امکان پذیر نبود.

حمیدوند گفت: در دفترچه کنکور سراسری امسال سهمیه جذب رشته پرستاری دانشکده پیراپزشکی شهرستان نهاوند ۳۰ نفر اعلام شده بود اما با پیگیری و رایزنی موفق شدیم این تعداد را به ۳۷ نفر افزایش دهیم و در حال حاضر نیز تعداد ۳۷ نفر دانشجوی رشته پرستاری در مقطع کارشناسی در این دانشکده مشغول تحصیل می باشند.

فرماندار شهرستان نهاوند بیان داشت: دانشکده پیرا پزشکی نهاوند در حال حاضر در سه رشته فوریت های پزشکی در مقطع کاردانی، اتاق عمل  و پرستاری در مقطع کارشناسی و دارای ۲۵۰ دانشجو است.

کریم حمیدوند افزود: از تعداد ۲۵۰ دانشجوی این دانشکده، ۱۲۰ نفر غیر بومی هستند که همه آنها در خوابگاه های دانشکده پیرا پزشکی اقامت دارند و از خوابگاه خصوصی استفاده نشده است.

حمیدوند در پایان بیان داشت: در حال حاضر و با توجه به فعالیت دو بیمارستان شهید حیدری و آیت الله علیمرادیان و احداث بیمارستان دولتی ۱۸۰ تختخوابی کوثر نهاوند، امکان جذب و آموزش علمی دانشجویان رشته پرستاری در دانشکده پیرا پزشکی نهاوند فراهم شده است تا در آینده مشکل کمبود پرستار در بیمارستانها و مراکز درمانی نهاوند برطرف شود.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. دانشجودکتری گفت:

    نهاوند نیازمند دانشگاه علوم پزشکی است.نه افزایش ۷ نفر یک رشته .

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش