جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 7125

صدای نهاوند:
امام جمعه نهاوند گفت: نصب ۲ عدد تابلوی حد ترخص در نهاوند از مدتها قبل بلاتکلیف مانده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند، حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی ظهر چهارشنبه در شورای نماز و زکات شهرستان نهاوند، گفت: امام صادق(ع) در بیانی بلندترین قله‌های دین را نماز، زکات و ولایت عنوان کرده اند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری اجلاس یک‌روزه نماز در نهاوند گفت: بعضی کارها انجام نشود بهتر از این است که ناقص انجام شود.

امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه برای برگزاری اجلاس نماز همه باید پای‌کار باشند، گفت: اگر این موضوع با نقص برگزار شود برای جامعه مسلمان و مؤمن و متدین نهاوند خوب نیست.

وی با اشاره به اینکه اقدامات ستاد اقامه نماز شهرستان در رابطه با فعالیت‌های نماز در شهرستان کمرنگ است، گفت:متأسفانه از مدت ها قبل نصب دو تابلوی حد ترخص در محورهای ورودی و خروجی نهاوند بلاتکلیف مانده در حالی که باید توجه ویژه‌ای به مباحث نماز شود.

حجت‌الاسلام مغیثی با اشاره به عملکرد مجریان جمع‌آوری زکات، گفت: مهم‌ترین سرمایه کمیته امداد اعتماد مردمی است چراکه اگر اعتمادی دراین‌بین وجود نداشته باشد مردم زکات و کمک‌های خود را در اختیار کمیته امداد نمی‌گذارند بنابراین باید برای ایجاد رابطه‌ای حسنه تلاش شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه در هر کاری باید ابتدا متولیان امر مشخص شوند، گفت: بخشداران، ائمه جماعات مراکز بخش‌ها و روستاهای بزرگ باید در راستای ترویج این امر مهم اقدامات مقتضی را انجام دهند

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش