سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

جریمه ۶۰ میلیون ریالی شکارچی جوجه تیغی در نهاوند

امتحانات نهایی نهاوند برای اولین بار در ۳ پایه برگزار می‌شود

دستگاه‌های شهرستان نهاوند به کمک آموزش و پرورش بیایند

فضای شهر و سیمای شهری نهاوند زیبنده میزبانی نوروز نیست

  • کد خبر : 7318

صدای نهاوند:
شهردار نهاوند با بیان اینکه شهر نهاوند در مسیر راه کربلا و محور عبوری کاروان‌های حسینی(ع) قرارگرفته است و در این راستا شهرداری تدابیر لازم برای استقبال و پذیرایی از زائران را اندیشیده است.

امیر رضا یوسفیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری صدای نهاوند اظهار داشت: فعالیت نیروی خدماتی و پاکبانان  و دیگر نیروهای شهرداری نهاوند به‌منظور خدمات‌دهی به زائران اربعین حسینی(ع) آغاز شده است.

یوسفیان گفت: شهر نهاوند در مسیر راه کربلا و محور عبوری کاروان‌های حسینی(ع) قرارگرفته است و در این راستا شهرداری تدابیر لازم برای استقبال و پذیرایی از زائران را اندیشیده است.

وی گفت: به‌منظور استقبال از زائرین کربلای معلا این شهرداری اقدام به نصب تابلوهای راهنمای مسیر و نصب بنر خوش‌آمد، ساماندهی و نظافت سرویس‌های بهداشتی و همکاری با ارگان‌ها در خصوص استقرار ایستگاه‌های پذیرایی، موکب، استراحتگاه و تبلیغات محیطی و غیره را داشته است.

شهردار نهاوند بابیان اینکه فعالیت این شهرداری هم‌اکنون آغازشده و تا بعد از اربعین ادامه دارد، افزود: امام حسین(ع) متعلق به همه بشریت، آزادگان و جهان اسلام است و حرکت عظیم مردم مسلمان از کشورهای مختلف ازجمله مردم ایران، به مناسبت اربعین به سمت کربلا نمایش قدرت و آبرو برای جهان اسلام است.

وی افزود: بنابراین باید همه کمک کنیم اربعین باعزت و در طراز مهم‌ترین رویداد جهان اسلام، هماهنگ، منضبط، آبرومند و با امنیت کامل برگزار شود و شهرداری نهاوند با تمام ظرفیت افتخار خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی را دارد.

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. معتمدیان گفت:

    تشکر آقای یوسفیان . نهاوند از لحاظ شهری یه کم فعالیتش بیشتر شده.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش