جلسه واگذاری ۱۰۴ قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن نهاوند برگزار شد

مردم نان تیره و سبوسدار مصرف کنند

خدمات دولت سیزدهم به نحو شایسته اطلاع رسانی شود

دستگیری سارق احشام در نهاوند

سردار محمدرضا زاهدی در حملهٔ رژیم صهیونیستی به شهادت رسید

کشف چک پول‌های تقلبی در نهاوند

  • کد خبر : 734

بسم الله الرحمن الرحیم

با استعانت از پروردگار متعال سایت خبری تحلیلی”صدای نهاوند” با بهره ‌گیری از سرمایه‌ی اندیشه صداقت و با هدف اطلاع رسانی صحیح، سریع و همه جانبه  اخبار مهم کشور و استان همدان درتاریخ  ۲۵ آبان  سال ۱۳۹۴ راه‌‌اندازی شد.

این پایگاه خبری با نام “صدای نهاوند ” از سوی معاونت محترم مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورخه ۲۵/۸/۹۴ به شماره مجوز ۷۶۲۴۵ در زمینه اجتماعی و فرهنگی به زبان فارسی پروانه انتشار دریافت کرد .

مشی رسانه‌‌ای این سایت، تحلیلی – خبری است و اعضای تحریریه تلاش می کنند تا بارعایت انصاف تابلویی شفاف  از خواسته های مردم را در برابر مسئولان به تصویر بکشند و فارغ از جناح بندی ها با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و ابعاد مبهم  وقایع ،رویدادها و حوادث را تبیین کنند .

این مجموعه  نقد و تحلیل کارشناسانه دستگاه‌هاو عملکرد مسئولان را حق مردم شریف ایران دانسته و حق پرسشگری ایرانیان را به عنوان ولی نعمتان این کشور و وظیفه پاسخگویی مسئولان را به عنوان خدمتگزاران با جدیت دنبال می‌کند و تا پاسخگویی مسئولان  به پرسش های حق مدارانه مردم  از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد .تمام سعی ما بر این است که  در امر اطلاع‌رسانی مستقل وشفاف عمل نماییم و از هیچ گروه ، دستگاه و شخصیتی تاثیر نپذیریم ،در این مسیر  پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور را مراقبت از منافع ملی، مصالح مردم و باورهای ایمانی در چارچوب قوانین نظام جمهوری اسلامی ، آرمان‌های انقلاب اسلامی ، امام راحل ، شهیدان و ولایت فقیه می‌دانیم.

مخاطبین ما همه مردم عزیز ایران اسلامی هستند  و ما “صدای نهاوند” را هدیه ای رسانه ای از سوی مردم نهاوند  به تمامی ایرانیان می دانیم .

“صدای نهاوند” در جریانات فکری، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشور و شهرستان موضعی مستقل داشته و وابسته به هیچ یک از جریان های سیاسی نیست و اساساً هیچ یک از جریان های سیاسی را مطلق نمی داند و معتقد به استفاده از ظرفیت های مثبت نهفته در اشخاص و گروه های مختلف است.
انتشار اخبار، مقالات و تحلیل ها در سایت صرفاً جنبه اطلاع رسانی داشته و موضع پایگاه خبری صدای نهاوند نمی باشد.

مخاطبان ارجمند می توانند انتقادات ، پیشنهادات ، اخبار و مقالات خود را در قسمت “ارتباط با ما” و به ایمل  sedaynahavand@gmail.com ارسال نمایند.

شماره تماس برای درج آگهی         ۰۹۱۸۸۵۱۵۹۳۰      

شماره تماس برای ارسال اخبار فوری    ۰۹۱۸۸۵۱۵۹۳۰

نمابر:           ۳۲۴۳۶۵۶- ۰۸۱۳

 مدیر مسوول و صاحب امتیاز:    حسین صادقی  ایمل:    hossein.sadghi@gmail.com

 

 

 

همین الان می توانید عضو شبکه پایگاه خبری صدای نهاوند در تلگرام شوید. عضویت در شبکه تلگرام

  1. یاسرشهبازی گفت:

    باعرض سلام واحترام خدمت جناب صادقی خبرنگار پرتلاش نهاوند.
    ب نظر بنده اگه خبرهای تصویری بیشتر درج بشه خیلی عالیه.

*

code

  • عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد.
  • از نوشتن نظرات با حروف لاتین خودداری شود .

خبرگزاری صدای نهاوند

پشتیبانی سایت توسط کارپوش